Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
för första gången fattar folk vad de är som gäller, cirka 800% av mina julklappar var skidrelaterade: hjälm, vallor, kantslip, liftkort, prenumeration på Åka Skidor.....man kan räkna dit underställ oxå...
fick ett par goggles som jag ska byta, ett ryggskydd som satt som ett smäck!, skid braller som är as härliga! o massa mera saker.........tur att julen finns! det är då man får allt som man inte skulle köpt själv...
diodbaklykta till MTB, långmikrofleecekallingar... sista delarna i Sword of truth serien av Terry Goodkind... Bra att ha på vilodagar och bivackkvällar...
Nya skidhandskar, Fox-tshirt, och syrran fick ett ryggskydd som jag kan använda när inte hon är i backen... Och en x-box att roa mig med när jag är hemma här i snöfattiga sthlm...