Internet i BG?

Figgchen

Ny medlem
Internet i BG?
Det är nämligen som så att jag jobbar via internet, så jag tänkte om jag kanske kunde sköta mina affärer via internet när jag är nere och säsongar. Någon som vet om det finns något internetcafé i dalen med bredband?

Internet i BG?
Du har gratis internet på stubbens topp station, men det är fem datorer som ligger på samma uppkoppling så det är gött segt för det brukar sitta kidz och spela där. Hotell krone har bäst datorer i lobbyn. Jäkligt sjysst uppkoppling har jag för mig och kostar typ 1 euro för 20 minuter.

Internet i BG?
Det vet jag inte. Du kan säkert göra ett försök på stubbens topp station men om du skall sitta och jobba så blir nog hotell krone alternativet, då stubbens datorer ofta hänger sig och är ur funktion. Krone har iof bara två st men det går kanske att lösa med ett snack med personalen. Så fort en österrikare får nys om en chans till extra inkomst så mjuknar de fantastiskt fort...

Internet i BG?
haha :D

Va gött, bara att slänga upp en 40-50 € så är saken biff då med andra ord? =)

Förresten var ligger hotell Krone?

Internet i BG?
Krone ligger bredvid SPAR (exklusivt inköpsställe av dalle) mot banhof till. Det går inte att missa. När du kommer in i lobbyn så går du in i rummet till vänster.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp