Intresse i presentation

Rapiernet

Medlem
Intresse i presentation
Man kan bocka i både det ena och det andra under intressen.
Ett stort område, som att döma av Film/Foto-forumet, finns dock inte med bland dessa intressen: Film

Det närmast man kommer är "Foto" vilket kan betyda intresse för stillbildsfoto eller plåta rörlig bild.
Verkar finnas många unga killar/tjejer som gör sina egna hobbyfilmer, varför finns inte kategori "Film" att bocka i?

Kanske en oviktig parantes, nått jag kom på nu när jag satt och tittade på min prestentation...

Någon kanske tänker: "Men jag är intresserad av luftballonger och sanitär skenavrättning av duvor, vaför finns inte de att bocka i?". Sånt som inte är direkt rellaterat till freeride-intressen bör inte heller finnas med. Men film tycker i alla fall jag är rellaterat till freeride i allra högsta grad.

Intresse i presentation
finns i princip inga människor som inte gillar nån form av film , precis som med musik, så en sån ruta skulle vara poänglös eftersom alla skulle fylla i den

Intresse i presentation
men om man kanske specialicerade rutan lite så att det typ stod: "att göra film" eller nått son inte käns lika krystat men med samma andemening så skulle de vanliga filmälskarna bli bortsållrade....

Tillbaka
Topp