Ipod i sthlm

Ipod i sthlm
tja, klart som fan du ska köpa en ipod.. dom e så jävla bra. dom går och köpa på:
Apple.se
Pc-city i nacka- sikla
Det finns en affär på Birgerjarls gatan som bara har apple saker.
Det finns en affär som ligger på sveavägen som heter inlife eller nått sånt.
NKs tv å musik avdelning har säkert också sånna....

tja.

Ipod i sthlm
tack!

ja andreas en pc blir ju skitbra, tar inte så stor plats när man ska någonstans, verkar lite osmidigt tycker jag, även om windows media player är jättebra.

Ipod i sthlm
Gå in på pricerunner.se och kolla priserna där. Tänk på att kolla längre ner på listan dock, där hamnar dom som inte har angivit något fraktpris.

Och köp hellre 20 gigabytes versionen än den med 15 gig, eftersom att du får med fjärrkontroll etc på 20:an.

Ipod i sthlm
vänta tills Ipod mini kommer ut istället.
kommer väl i augusti, och de lär finnas på dom flesta ställen som säljer Ipod idag.

Ipod i sthlm
jag läste i metro att man inte kan byta batteri själv och att de rådde en att köpa ny istället. rykten???

Ipod i sthlm
klart man behöver mer än 4 gb? man vill väl kunna bära med sig så mycket musik som möjligt eller?
ok, det kanske inte är jättenödvändigt att ha ipod 40 gb, men ändå, coolt att kunna bära med sig hela sin mp3 samling...

som sagt, kolla www.pricerunner.se där hittar du butiker med fina priser.

Ipod i sthlm
Läste idag att det stämmer det med att batteriet inte går att byta ut. Men det stod även att dom lanserat en ny version av den med utbytbart batteri så det är väl bara att se till att man köper den versionen.

// Finnudin

Ipod i sthlm
mm, pricerunner är bra att kolla på men jag undrar med varför du måste köpa en Ipod, finns ju andra spelare.
Ska du köpa en för att alla andra har en? :P

Ipod i sthlm
Batteriet i iPod går att byta ut, men man kan dock inte göra det själv utan man måste skicka den till en appleverkstad. Men det är dyrt, runt 1000 kr har jag för mig att det kostar.
Och köp en vanlig iPod, inte en mini..

Ipod i sthlm
Om du ska köpa nån mp3 spelare ska du skaffa en Iriver 40gb...mkt bättre kvalite och pris... ipod har hamnat på äfterkälken när det gäller mp3 spelare...

Ipod i sthlm
Dock är iRiver en aning större och framförallt mycket fulare. Men visst, deras nya H300-serie är ju helt klart en mycket bra och kompitalbel(?) spelare.

Ipod i sthlm
köpte den igår och är sjukt nöjd, köpte 20 gigen. ja de e klart jag köper den ju för att alla andra har den vad annars?

Ipod i sthlm
va spelar det för roll om man har 4 gb eller 40 gb, man lyssnar ju ändå inte mer än på 50 låtar i taget in princip.

Ipod i sthlm
OY!

Då måste du som ny medlem i familjen iPod köpa det ubercoola tillbehöret iTrip som sänder musiken via FM bandet till valfri frekvens. Grymt soft om man är borta hos en polare och inte vill mecka sladd bara ställa in radion och dunka på. Skönt i bilen också att ha hela jukeboxen med sig och inte en enda rutten sladd.
Plus tusen andra sköna gadgets som gör livet lättare.

iRiver är inte det ett tvättställ från Jysk?

Oy and OUT!

Ipod i sthlm
Den här duden har en till salu...

-------------------------------------------------------
IPod 40gb
Insänd av Amir Adan, tel: 0734451403, den 29 juli 2004 kl 20:38. Radera annons

IPod 40gb. I väldigt gott skick, inga repor eller
dylik. Du får även en USB 2,0 kabel som behövs
för att du ska kunna kopla din iPod med en Pc,
(värde 230:-)

Säljes pågrund av att jag inte längre har någon
dator.

Kvitto och kartong finns kvar. 3800 kr eller
högst bjudande.

Vid intresse ring helst 0734451403 i annat fall
kan ni maila mig.

Ipod i sthlm
Itrip är olaglig i sverige bara så ni vet.
Det är nämligen olagligt att sända på FM bandet utan tillstånd.

Ipod i sthlm
Utter: Bra att du sa det, man vill ju inte sända olagligt nån meter inne i bilen. PTS kan ju knacka på hemma närsomhelst med piket-styrkan hack i häl då :)

// Finnudin

Ipod i sthlm
I och med att iTrip är olagligt i Svergie går den inte att få tag på i Svergie så vida man inte upger att ens "billing address" är i USA eller nåt annat land där det är lagligt.
Men visst, man kan få tag på den, och den är cool som fan!:)

Ipod i sthlm
Den finns alldeles så mysigt tillgänglig här hemma i Svedala också.
Det är bara att sladda ner till Birgerjarlsgatan och slänga upp balubasen hos Macoteket så har man en iTrip. Den får nämligen säljas men inte användas. Eh?!
Men så är det...

Viva Hall!

Ipod i sthlm
jag har bade 40 gb och en mini 4 gb, jag andvander min mini hela tiden, den andra kanns lite stor och jag har inte ha typ 10.000 sanger pa den. minin ar sa tok liten sa jag kan stoppa den nastan var som helst. jag kopte min i USA, dar den ar sa mycket billigare. Den hade lang vante tid, men det har den val i Sverige med antar jag. Fast det var ju ett tag sen jag kopte min iof. Ga for minin ar mitt rad. lycka till

Ipod i sthlm
haha!

köp din Ipod 40 gb på någon av Teknikmagasinets affärer. dom har sänkt priset från 5200 till 4200. då får du med väska, docka, fjärrkontroll, dom bra hörsnäckorna, firewire/usb 2.0 kabel, mjukvaran och såklart själva Ipoden.

bästa priset jag har hittat för hela det kittet, nån annan som vet nåt ännu billigare ställe?

ps. 20 gb på någon av teknikmagasinets affärer kostar 3200, då får du samma kit som man får till 40 gb verisionen.

Ipod i sthlm
Men hej o hallå.. vill man ha en spelare i backen o en som kan sända radio utan dumma tillbehör som tar plats känns en Jens Of Sweden mp-300 kanske mkt bättre än en ipod.. visserligen inte samma minneskapacitet men så mkt mindre o smidigare.. bara att se till att byta musik lite då o då så har man alltid sin egen bästa musik med sig istället frö en massa gb som man ändå aldrig lyssnar på.

Ipod i sthlm
Jens of Sweden har aldrig kunnat sända radio, däremot kan den kanske ta emot sändningar på FM bandet.

Jag antar att tillbehören från Jens Flens är dumma för att det inte finns några.. Men jag håller med alltid bra med ett budget alternativ. Sladda ner på COOP eller den lokala minilivsen och köp en Jensa..

He, he....

Ipod i sthlm
jens of sweden kan visst sända radio, med ett chip i spelaren så funkar det. min polare har en sån och den kan sända radio.
men jag tycker att ipoden är bättre om man t.ex ska säsonga, då kan man ta med sig hela sitt musikbibliotek på resan istället för ca 50-200 låtar. det är en klar fördel. sen så är ipoden större självklart, men den är inte otymplig för det, den är ju lika stor som en vanlig plånbok, vilket gör att den går lätt ner i byxfickan eller i innerfickan på jackan. lätt är den också, blev överraskad av att den var så lätt när jag testade den i en affär, kändes som om man hade en mobil i fickan när man la ner den där.

jag hade gått för en mindre mp3 spelare typ Jens of sweden om jag hade bott hemma eller om jag hade säsongat och haft en laptop med mig, då har man ju sitt musikbibliotek där istället. men om jag nu ska säsonga och inte får med mig en laptop ner så blir det helt klart en en Ipod.

Ipod i sthlm
Å fan!
Man lär sig något nytt varje dag! =)

En polare föreslog att man skulle köpa en schysst ghettojacka så kan man stoppa en SL1200 i innerfickan.

Man kanske kan chippa den också....

Tillbaka
Topp