SophieO
Ny medlem
Iran?
Hej!
Funderar starkt på att åka till Iran i februari och åka skidor, har hört mkt fantastiskt om detta land (bland annat skidåkningen) och dess invånare osv osv. Det jag undrar är hur det är att som blond svensk tjej vistas här? Har läst att man som tjej bör täcka håret, inte ha åtsittande kläder osv. men hur hårt är det? Är de lika "nyfikna" som jag är eller bör man tänka sig för?
Funderar starkt på att åka till Iran i februari och åka skidor, har hört mkt fantastiskt om detta land (bland annat skidåkningen) och dess invånare osv osv. Det jag undrar är hur det är att som blond svensk tjej vistas här? Har läst att man som tjej bör täcka håret, inte ha åtsittande kläder osv. men hur hårt är det? Är de lika "nyfikna" som jag är eller bör man tänka sig för?