Iran

Jols

Ny medlem
Iran
Hvordan er det med Hotel i Dizin og Shemshak, er det noen som har et hotel å anbefale?
Må man bestille før avreise, eller går det greit å vente til man kommer frem? Og er det noen som kan anbefale hotel i selve Teheran?
 
Iran
Vi är i Iran 27 december -- 4 januari. Vi kommer att boka innan vi åker dit. Kontaktuppgifter finns i Lonely Planet. En iransk kompis kommer att boka åt oss. Vi ska antagligen bo i Dizin.
 
Iran
Vi er i Iran 24 december - 6 januar. Hovedsaklig Dizin/Shemshak, de siste dagene i Teheran. Får håpe på pudder. Vi ser dere sikkert!
 
Iran
iran? haha!
berätta mer! någon som redan varit där? vad är det som lockar? levde bergen upp till förväntningarna? hur mkt snö får man där? tacksam för allt ni har att berätta om ämnet
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp