Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hvordan er det med Hotel i Dizin og Shemshak, er det noen som har et hotel å anbefale?
Må man bestille før avreise, eller går det greit å vente til man kommer frem? Og er det noen som kan anbefale hotel i selve Teheran?
Vi är i Iran 27 december -- 4 januari. Vi kommer att boka innan vi åker dit. Kontaktuppgifter finns i Lonely Planet. En iransk kompis kommer att boka åt oss. Vi ska antagligen bo i Dizin.
iran? haha!
berätta mer! någon som redan varit där? vad är det som lockar? levde bergen upp till förväntningarna? hur mkt snö får man där? tacksam för allt ni har att berätta om ämnet