Italien resan?

SkidsterDennis

Ny medlem
Italien resan?
Tjena alla

Sitter å planerar en trip till Alperna i vinter.
Tänkte kolla med expertisen angåeende vilken tid som är bäst att åka till Italien och vart man bör åka, om man vill ha bra offpist?

Någon som har några tips ? Funderar på februari eller mars vilken tid tror ni är bäst?

//Stavfelet!

:)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp