SkidsterDennis
Ny medlem
Italien resan?
Tjena alla
Sitter å planerar en trip till Alperna i vinter.
Tänkte kolla med expertisen angåeende vilken tid som är bäst att åka till Italien och vart man bör åka, om man vill ha bra offpist?
Någon som har några tips ? Funderar på februari eller mars vilken tid tror ni är bäst?
//Stavfelet!

Sitter å planerar en trip till Alperna i vinter.
Tänkte kolla med expertisen angåeende vilken tid som är bäst att åka till Italien och vart man bör åka, om man vill ha bra offpist?
Någon som har några tips ? Funderar på februari eller mars vilken tid tror ni är bäst?
//Stavfelet!