Italien

• Trådstartare Trådstartare thompson
  • Start datum Start datum
Italien
Jag ska till Livingo om ett par dagar, och enligt många ska det vara ett bra familjeställe.

Jag kan försöka titta på stället som om jag hade en familj med mig, hur gamla e dina kids? bara så att man vet....

postar här angående detta om 25 dagar typ..

Italien
haha det är ja som är minstingen, 15 år, sen kanske min syster på 19 o bror på 22, det ska ju gäran va nått ställe med gröna backar typ, min mamma tycker inte om branta backar, men ja vill ha branta o hopp o sånt, så et ställe med stor variation skulle väl va bra..

Italien
hehe, fattat, liten miss av mig =)

Jag ska se efter vad som kan hittas, av döma av pistkartor så verkar det ju vara något i stil med det ni/du letar efter. Har läst mycket negativt om stället på forum och sånt, man får väl bara hoppas...

Italien
Har varit i Livigno fyra gånger och kan varmt rekommendera det om man är ute efter snälla blå backar och trevlig familjeåkning.
Det finns inga värstingbackar i Livigno, dock en del röda backar. Det kan vara riktigt trångt i backarna sent på säsongen då många åker dit för att sola och gotta sig.
Finns inget ont att säga om Livigno så länge man är medveten om att det inte är enbart för åkningen man åker dit. Det är lika delar god mat, gott vin (inte för 15-åringar dock :-), solsken och en härlig atmosfär. Sen blir inte saken sämre att Livigno är en skattefri zon vilket innebär att det är billigt med det mesta.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp