Italy Crevinia 15/16

bye1

Medlem
Italy Crevinia 15/16
Hej
Har bestämt mig för att dra till Crevinia I italien i November och letar någon / några att dela boende med,
Har aldrig varit där men har läst mycket om det och hört mig för lite och det verkar som ett grymt ställe,
Har hör mig för vad boende och så kan kosta och har en kontakt med en agency som kan fixa lägenheter till ett bra pris men måste ha någon att dela med, kostar typ 3500 - 4500 € för en lägenhet från november till april för 3-4 pers, vilket jag tycker är sjukt bulligt för att vara i alperna.
Och Italien har ganska bra priser på mat och dricka, så tror inte man behöver lika mycket pengar som om man drar till Frankrike eller Schweiz.

Tror man kan klara sig på runt 5000€ med boende, lift kort och fickpengar för 5 månader, men har hört att det är ganska lätt att skaffa jobb om man behöver, mycket nordiska och engelska turister där tydligen så inte alltid måste att kunna italenska.

Kolla upp Crevinia om ni vill spendera än säsong i alperna och behöver någon att dela boende med,
3-4 per är lagom tänkte jag, större lägenhet och mer folk blir oftast bara rörigt,
Kolla min profil för lite mer info om mig skriv en rad om du kanske vill dela boende

Peace

Tillbaka
Topp