J lindeberg

J lindeberg
scotten: du säger att sponsen från JL har förändrat jon olsson. du skulle jag vilja veta hur bra du känner honom ? om du känner honom, så visst då lär du väll veta. men om du inte känner honom tycker jag ej du ska uttala dig som saker du inte vet särskilt mycket om.

J lindeberg
Hur kan ni säga att JL är ett jävla bratt märke när oakley m.m är minst lika dyrt. INSE skidåkning är en överklasss sport i grund och botten något som man inte bara kan ta bort med förstora kläder och en joint i käften!

J lindeberg
Om man ska ha ordentliga skidkläder skulle jag då välja SOS om man vill ha en lite tjockare jacka, tyvärr vill jag bara ha skaljacka så då är inte SOS något för mig, Däremot 8848 Tierra eller Millet, i stället för J.Lindberg som precis släppt sin första kollektion. Så väljer jag hellre ett märke som varit med i matchen ett längre tag.

J lindeberg
Scotten..
Skidåkning e ju absolut ingen Brat sport..
Ja menar man har ju sækert saker på sig før 15000 och uppåt...
Gud va fatig su måste va. skit i om J.L børjar me skidklæder.. det finns redan "brats" som åker skidor, visserligen har de inte haft J.L klæder på sig i backen hittils men dom kommer kanske gøra det nu.. finns ju en del "brats" som klær sig med as stora klæder i backen nu och J.L klæder utanfør..
skit i det han fråga var man kunde køpa prylarna.. ændra inte på diskussionen.

J lindeberg
jag tycker att det är jätte bra att killar också får använda tajta åtsittande rosa byxer och kanin päls turkos jacka... men jl e och kommer alltid vara gay i mina ögon!!!

J lindeberg
Såg den första versionen av futuresport jackan som kom förra året...det fanns ju för fan inte ens snölås!!!

Att kalla J.L Futuresport för fullgoda skidkläder är som att kalla en fiat uno för en dynamisk sportbil!!!

J lindeberg
asså vad är de med folk? jag köpte en rosa JL jacka inte för att jag vill synas eller för att jon har en
utan för att när jag såg den på håll tyckte jag den såg så jävla grym ut, visste inte att det var jl.
Det är den varmaste jacka jag haft, så snack om att det inte är en "bra" jacka kommer från små barn som inte vet va*fn de snackar om, fattar inte hur folk orkar sitta i flera månader och skriva att jl hör hemma på brats i sthlm och blabla, ärligt, man har la de man tycker är coolt, jag valde den för att den är as speciell och imo, jävligt frän.

J lindeberg
Ja, Jon Olsson har, sen han blivit sponsrad av JL blivit mer överklass och dryg. Han är otrevlig mot dom flesta mm. Hans beteende har iaf förändrats.

J lindeberg
Jag använder JL kläder när jag inte åker skidor. Men skulle alldrig ta på mig JL när jag åker skidor. Har provat skidkollektionen i butik men anser att den inte hör hemma i skidbacken kanske cool att ha i liftkön om man inte kan åka skidor och måste vara ball på något annat sätt.

J lindeberg
!!!!!Scotten!!!!!

Kan du vara vänlig att undvika personangrepp i forumet. Det är så infantilt.

Man skall vara snäll och använda sitt hjärta.

(De får gånger jag själv träffat Jon Olsson har han varrit ödmjuk och trevlig med båda fötterna på jorden och har man inte träffat honom personligen utan bara sett eller läst om honom i media så bör man hålla sina negativa åsikter för sig själv. Du vet hur media kan vinkla vem som helst åt vilket håll som helst)

ps. denna forumtråd handlade ju i grund och botten om var man kunde köpa JL´s skidkläder

/Kalle

J lindeberg
Det här med avsaknaden av snölås kanske är en markering att de som åker i dessa kläder inte ramlar.

Jag undrar förresten om någon vet var man kan köpa de här snygga midjekorta skidjackorna med skärp o axelvaddar som japanskorna brukade ha till sina tights?

J lindeberg
lol lingar du vet ju inte vad du snackar om. bara för att du har på dig dina kläder för att anses "ball" kanske inte alla har de? jag köpte den för jag tycker den e frän och speciell, jag skiter la i om majoriteten i backen anser om jag är cool eller inte? men de e klart, om man bryr sig så mkt om vad andra tycker som du verkar göra så okej......

J lindeberg
men gå å snoka i stlm..där finns ju allt hmm.."shitt"..men jag ska inte klaga på jl-vardags kläderna för dom är rätt skön..eller..ja har dom när jag mekar:P(a)

J lindeberg
Det låter som det brukar: vanliga människor blir avundsjuka för att de inte har råd med det de egentligen vill ha. Jag tror alla (nästan) skulle åka i JL om de hade råd...

J lindeberg
naa, gillar inte färgerna ;)
men sen sen kan ju alla som snackar skit om JL förklara varför JL e skit, fattar fotfarande inte det efter att ha lästa alla inlägg..

J lindeberg
om du inte fattar vad de skriver är det nog för att de som skriver inte fattar vad de skriver...

J lindeberg
haha hallå¨... bor alla ni o skogen lr???
.... JL consept store i Birgerjarls gallerian. Alla JL´s kläder....
MEN JL ÄR FÖR MÄNNISKOR SOM TROR ATT DOM E NÅGON!!! DOM SOM TROR DOM HAR PENGAR OCH KÄNAR MER ÄN 1 MILLE PER ÅR... SERIÖST.... INGEN SOM KÄNeR ÖVER 1 MILLE KÖPER SÅNA SKITKLÄDER Å ÅKA I... D E INTE SNYGGT. T.EX: SÅ ÅKER JON I JL FÖR ATT HAN HATAR GHETTO STYLE: FRÅGA HAN SJÄLV (se intervjun FR gjorde me han i våras).

J lindeberg
JL är något som gick till att vara rätt snygtt och kanske HALVT ( inte mer !!! ) exklusivt, sen gjorde dem en feeet miss genom den berömda "fjortiströjan", dåliga kläder gör dom dock Inte !

Sen att alla jackor med päls på luvan ser ut som Ett arsle är ju en Helt annan sak !!

Säg såhär : HATA JL på fel person, på rätt person som tex Jon så är det inge större fel tycker jag ...

J lindeberg
nej tacka vet ja gangsta style, more sex drugs and... skiing ?

men hursom helst vill man som ovanstående se ut som ett rövhål, köp en jacka med pällskrage...
vill du visa vem de är som betalar dina skidprylar (gäller personer under 18) så köp jl för att kompletera dina bästitestskidochpjäxor !

do as u please, själv åker ja i de ja tycker funkar för mig ach som fyller sin funktion...

kul tråd föresten även/tackvare att den hamnade lite offtopic ;)

J lindeberg
noljas:
vad är det för fel på säckiga oakley kläder,virkade mössor och spegelglasbrillor.
virkademössor är as bra för att man kan bestämma helt själv hur den ska se ut och ha ne helt egen modell med olika mönster.
spegelglasbrillor:har en viss funktion att funka väldigt bra i soligt väder så att menna att det är "brat" fattar jag inte.

jag tycker modellen på jl kläderna är grymmt snygg men färgen går inte hemm riktigt.

J lindeberg
" Aaa, okej, men det är ändå synd. Nu ska skidor bli någon bratsport också!?" //Scotten

Sen när är inte skidåkning en överklassport (där man finner de flesta brats)?. Är väl bland de mest privilegade ungdomarna i hela världen som får åka skidor och har råd att casha 20k på utrustning och ytterligare åtskilliga lappar på resor varje år. Om man nu inte är lokalbo... det som gör hela ghettogrejen runt jibb så underhållande.

Inte sagt att jag inte gillar stilen, folk får klä sig precis som de faen vill... alla ser bra ut i saker de trivs i. Stil och mode är subjektivt; funktionalitet däremot kan man väl däremot diskuter, tror dock inte att de flesta behöver åka i samma kläder som de som jazzar ned för 8000m:s toppar.

J lindeberg
---->nojlas, bra sagt!!
jag jobbar i en affär som säljer plaggen och dem är riktigt schysta! inget fel på dem!

--->zuXz så du vet så kan du köpa dem på MQ bla, men dem är svåra att få tag på då det är 6 månaders beställnigstid för att då dem till affär.. men prova på MQ. vi har några kvar i gävle, men det är inte måga.

J lindeberg
men galonisar e fett mycket bättre! finns i rosa om de e det du e ute efter. klä dig varm inanför galonisarna de blåser inte egenom och det blir inte blött! sånna plastiga med hängslen som går upp till magen ska de va o så galonis jacka ovanpå. blöt? NÄÄ!

jag kommeer föresten åka runt i en knallröd galonjacka o neon gul byxa. piis ut

J lindeberg
jag tycker du kan hoppa skiten från början.. JL kläder är verkligen inget att rekommendera.. TÄNK PÅ DITT RYKTE GRabben.. sanslöst .

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp