J lindeberg

J lindeberg
prova på affärer som säljer JL kläder.. dom brukar kunna fixa fram det mesta om dom är återförsäljare.. bara gå å snacka med MQ, NK och alla andra som säljer "fashion kläder"..

J lindeberg
har själv ett ställ med jl det turkos blåa.. jag tycker det inte är nå fel med det nu när jag har testat kläderna.. så alla som klagar på jlindeberg kan ju sluta med det för dom har inte ens testat kläderna dom är fett sköna och det är inte nå tajta kläder precis..

J lindeberg
Men och..skiter I
JL ska inte äns förblanda sig med skidor tycker jag dom kan satsa på sin tennis och skit..fan ska dom komma och förstöra så..och jag e nog inte den ända som känneer så!

J lindeberg
du som har jackan har du den i d där skin materialet?
för den jackan kostar ju 9000kr..
å brallorna ligger på 2000
och lättast at hitta e på futuresportsaffären på birgerjarls gatan lr nk...
å så vill ja säga till alla som klagar på jl att ni kan väl skita i å köpa dom då å låta oss andra tycka dom e gryma!

J lindeberg
Men det är inget skidmärke för fan, JOn Olsson kör nog mest med det för att han får mest pengar av dom. Synd att han svek Oakley fan.
Upp med stavarna i arslet på dom som kör med JL.

Svikare

J lindeberg
Aaa, okej, men det är ändå synd. Nu ska skidor bli någon bratsport också!? Snart kommer nog TIGER också. På Harrods i England hade Gucci gjort en skidkollektion? Är itne det lite ballt då? Det är ju lite dyrare grejer, för det är väl det enda brats bryr sig om, eller hur?

J lindeberg
nää det menar jag inte.. men säg mig vad på jl kläderna som är brat.. dom klår ju helly hansen och alla dom skidkläderna i hästlängder!!

J lindeberg
Nej för fan! JL är ett brat och wannabebratmärke. Dom tar verkligen inte Hellyhansen eller något annat märke, speciellt inte i material? Hur äckligt är det inte att ha en dress i skinn!?

J lindeberg
typ goretex.. eller fråga inte mig jag vet inte så mycke om kläderna.. bara åker i dom.. och om man fotas och sånt så berättade en fotograf att bilder med en färgglad åkare säljer mer..

J lindeberg
Okej, måste man vara ghetto flr att vara emot JL? Jag kör inte ghettostil? Brädåkarkläder isf.

J lindeberg
Mmm, kan ju vara svartrockare också! Du vet inte mycket om du tror att man "hänger kvar i ghettostilen" om man inte kör JL? Måste alla vara som Jon Olsson?

J lindeberg
nää det måste man inte.. men du klagar på jlindeberg för att du tycker det är ett brat märke.. jag håller med om att det inte ser helt okey ut när man glider runt i skinjacka och tror man är cool...

J lindeberg
Nej, men vet du vad? Nu skiter vi i detta. Dom som ill köra med JL får väl göra det, men jag litar inte på att dom är bra heller. Alla behöver inte tycka likadant. Jag tycker inte heller att JL ska göra skidkläder... Det är alla brats som påverkar det tror jag.

Peace jibbern

J lindeberg
Förstår inte kritiken JL får för sina kläder. Jag själv var lite skeptisk till deras skidkollektion innan jag verkligen stog och kände på den i affären. Tycker det verkar vara helschyssta kläder och hade jag inte varit fattig hade jag kanske eventuellt slått till.

J lindeberg
Oakley är helt klart bästa skidkläderna, fast JL verkar ganska okej med synd bara att märket har lite fjortis wanna be brat stämpel

J lindeberg
Förstår inte vad det är för fel på JL:s skidkläder. De är ju inga tekniska hardcoreplagg, men har vi sett några sådana kläder från oakley som någon nämde ovan?

J Lindeberg gör kläder för den som vill vara chic i pisten. Och det är väl inget fel med att bry sig om sitt utseende? Att påsta att bara stenrika snorungar som torkar sig i arslet med tusenlappar skulle köpa paltorna tror jag inte på.

Att Jon Olsson skulle valt JL före Oakley för pengarna tror jag inte heller ett skvatt på, då oakley är ett stort internationellt erkänt företag medans JL är betydligt mindre och kanske inte delar ut lika feta sponsoravtal. (vad vet jag?) Och vad spelar det för roll?

Att JL skulle vara ett bratmärke kan jag passa på att såga vid fotknölarna när jag ändå är i farten. Hur många brats har man inte sett med fetare twintips än de kan åka på, säckiga oakleykläder, virkade mössor och spegelglasbrillor? (Någon som känner sig träffad?)

Och varför anses JL som bratmärke? De som springer runder i de fula tröjorna med JL-bågen är ju kids i åldern 7-14 år. Är dessa "de onda bratsen"?

J Lindeberg är ett klädesmärke som jag anser har rest sig ur skiten. Svensk kläddesign är en stor exportvara. Och om ni hade tittat på mer JL-kläder än de ful tröjorna med "JL-bågen" så hade ni nog upptäckt att JL har en hel del baggy/trashiga/coola paltor.

Från min sida så är JL:s fjortisstämpel borttagen och från och med nu ett helt ok klädesmärke för den som vill bära svensk design.

J lindeberg
Jag tycker att JL deffinitivt är ett riktigt stekarmärke. Sen att det gjorde en miss, att göra en tröja som massa förortskids tyckte va nice och dessutom hade råd med tror jag inte är något som det ser som sina större framgångar. För det är ett riktigt bratmärke, sen att de gör baggy eller trash eller vad fan som helst spelar ingen roll. För det är inte designen på kläderna som bestämmer märkets image utan hur de lanseras.

Det klart att alla som vill får göra skidkläder, man vet ju ändå vilka som köper vad...

Jag tycker nog egentligen, nu när jag tänker på saken att det är rätt trevligt att JL gör skidkläder... för då behöver vet man vad som gömmer sig bakom utan att behöva tänka närmare på saken.
Och det bästa av allt... det blir lättare att sortera bland liftragg.

Så... keeeep it up.

Sen vore det sjukt nice om JL började sponsra sälen också så lättar trycket lite från åre när lindvallen blir nya inneorten med fetaste parken och dyraste liftkorten.

/jag tar avstånd från allt jag skrivit och ser det enbart som tomma tankar eller som grogrund för ilska eller kärlek

J lindeberg
haha, mille du e skööön! (Scotten)

"...Jag kör inte ghettostil"
hahaah, du säger ju att du köpt ny GHETTO OUTFIT till mig på msn...!?!??!

skön du e, hahahahahahah

J lindeberg
Tack Nojlas, äntligen lite vettiga synpunkter. Jag håller med i stort. Had tänkt skriva ett utlägg om lanseringen av JL som märke men jag har inte orken för tillfället. (Kolla in anonnserna i senaste ELLE tex.)
För övrigt skulle jag välja en JL outfit före en Oakley sju dagar i veckan.

J lindeberg
vafan ja ville veta VAR man kunde köpa Jon jackan.. ja ville inte ja ville inte ha nån jävla diskusition om va som e bra å inte.. :S

/// Andreas

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp