Det funkar ju inte. kläderna hittar jag inte och man ser ju bara "dåliga" bilder på kläderna. vart menar du?mufty sa:Kollade på Lindebergs hemsida, du kan beställa alla plagg där, frakten går på 3€ inom sverige-
Verkligen inte..sebbe_h sa:Borde väll komma till JL outleten i barkarby. där blir det säkert mkt billigare oxå..
HANDLA INTE J.LINDEBERG KLÄDER I BARKARBY!sebbe_h sa:Borde väll komma till JL outleten i barkarby. där blir det säkert mkt billigare oxå..
Fastnade enormt för just ditt inlägg. Vi måste fastslå en sak: Sponsrade skidstjärnorna harTeam_newbi sa:men allvalrigt talat du kan inte ha jl kläder...det är så b...du ska väll
formodligne bara ha det för att jon har det el ?!
är du dum eller :Pvattenflaskan sa:HANDLA INTE J.LINDEBERG KLÄDER I BARKARBY!sebbe_h sa:Borde väll komma till JL outleten i barkarby. där blir det säkert mkt billigare oxå..
tog en shoppingdag i barkarby i våras, köpte nåra jl plagg, en t shirt, nåt skärp å en tröja.tröjan e helt perfekt, bra kvalité, MEN t shirten ja köpte blev ur tvättad efter kanske 2 tvättar å så blev det hål i den. skärpet e helt trasigt typ.
kolla i stockholm på Birger J- gatan, där har jag hört att dom har ski.
Äntligen någon som förstår vad sponsring går ut på!OlaMelin sa:Fastnade enormt för just ditt inlägg. Vi måste fastslå en sak: Sponsrade skidstjärnorna harTeam_newbi sa:men allvalrigt talat du kan inte ha jl kläder...det är så b...du ska väll
formodligne bara ha det för att jon har det el ?!
på sig sin outfit för att andra ska köpa det. Åkarna är som reklampelare så sluta säga att
folk inte ska köpa samma kläder som de stora åkarna.
Om du ser en Volvo-reklam på TV och vill ha en likadan bil är det väl ingen som skriver
"Jäkla copycat". Reklam är till för att vanligt folk ska köpa deras saker.
Jag åker faan inte ens skidor. Jag tycker JL har tjocka färger, och så har jag hört att det ska vara funktionella kläder som fan...vattenflaskan sa:HANDLA INTE J.LINDEBERG KLÄDER I BARKARBY!sebbe_h sa:Borde väll komma till JL outleten i barkarby. där blir det säkert mkt billigare oxå..
tog en shoppingdag i barkarby i våras, köpte nåra jl plagg, en t shirt, nåt skärp å en tröja.tröjan e helt perfekt, bra kvalité, MEN t shirten ja köpte blev ur tvättad efter kanske 2 tvättar å så blev det hål i den. skärpet e helt trasigt typ.
glöm inte adams...Wippeh sa:Sitter då i halmstad och inne på Jepson här så har dom då skidjackorna å brallorna. Inte alls en ful jacka enligt mitt tycke iaf. Prislappen är dock en annan då den kostade saftiga 6000 eller så. Men dne verkade gosig med luddig pälsluva snölås både i midjan och sånt där för händerna. Underligt att i den här jävla totalickealpinhåla så hittar man då en sån jacka, men å andra sidan är det ju J.lindeberg vilket betyder Golf och vad ser man såfort man kommer utanför stadskärnan, jo golfbanor! Tar tåget i helgen för att kika in på udens sport och skistore istället. där hittar jag kanske tillochmed feta skidor. För här finns de då inte.
herregud vilken tönt, kanske ur fräna kläder som helst...ViktorIndahl sa:jag bryr mej inte för det är bara töntigt med "JL" mhm...
På en del amerikanska kedjor finns det vissa kollektioner som enbart görs för att säljas i deras outlets.....Ralph Lauren är ett exempel. Skulle säkert kunna vara möjligt i barkaby också, men jag vet inte.....Ivy_negative_spacecamo sa:är du dum eller :Pvattenflaskan sa:HANDLA INTE J.LINDEBERG KLÄDER I BARKARBY!sebbe_h sa:Borde väll komma till JL outleten i barkarby. där blir det säkert mkt billigare oxå..
det är ju inte special tillverkade kläder till barkaby det är exakt samma kvalla:P
https://www.freeride.se/content/3639/NeeWTF sa:Jon har signat med dom igen