J.O Pro model - billigast vars?

Hampus_H

Medlem
Tja, ska ha mig ett par J.O pro model och söker nu efter vars dom är billigast :)
På Alpingaraget kostar dom 5000. Någon som vet vars det finns billigare om det finns?
Söker 160 men det spelar ingen roll om det är årets/förra årets, bara dom är 160 långa :)
/ Hampe

sport conrad är kanske billigareoj, fel av mig. dom har ju inte head

Senast ändrad:
Tja... ha spekulationer på J.O pro samt Salomon teneighty foil... det jag söker är en skida som är gedigen i parken och ändå klarar av att behärska pisten i relativt höga farter och även pumpa lite puder. J.O Pro skidan är vad jag förstått mer utvecklad för park men enligt en del så ska det vara lika dugligt i och utanför pisten även då den är av lätt vikt?
Har tidigare åkt på salomon seventwenty så allt känns som om det väger mindre däremot:P

Valet görs imorgon så skulle vara najs med ett svar så snart som möjligt!

paece!

Senast ändrad:
borde man inte införa någon typ av "prisjämförelse-funktion", typ som prisjakt.se på freeride? där skulle man kunna söka på olika skidmodeller och sedan få upp vilka butiker / webbutiker som säljer skidan och till vilket pris.
kanske inte skulle gynna ALLA butiker (de dyra), men det skulle i alla fall gynna oss skidåkare och de billiga butikerna som i sin tur på sikt förhoppningsvis skulle konkurrera ut de dyra och tvinga dessa att också sänka sina priser. perfekt!
skönt att kläcka en riktigt bra idé såhär halv två på natten.

i isabergs skidshop i hestra kostar dom 3000 kr!!(dock fjolårets)...sen kan man lämna in sina gamla skidor så behöver man typ bara betala hälften!!, fick mina för 1500 m.bindning

vet dock inte om dom finns kvar nu:/

Tillbaka
Topp