J Super known

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
J Super known
Bucon sa:
fredrik_p sa:
Bucon sa:
men många på freeride som inte änns har träffat än, skriver att man är "gangster" å skit dåligt attityd å skit t.ex. tBtOm.. så klart man har det på denna sidan för många e ganska rubbade här.
aaa förstår dig.. bara för att ni gjorde den där filmen i våras så drog folk alla er över en kam och då var ni "gangster" hela högen fast det kanske inte var så.
som SEBASTIAN gjorde, mm det typ pajjade allt
okey sorry, som sebastian gjorde. men låt snorungarna tro det då.

J Super known
Sketchy followcams, åkningen var bra, men prova att ställa kameran på ett såntdär stativ, då blir det mycket stadigare ska vi se

J Super known
mycke bra åkning, men skulle va lite bättre filmat, men ja förstår, de e nog inte lätt å åka samtidigt som man filmar

J Super known
J Super known
först och främst så tror jag inte att det går att skaka kameran mer av vad kameramannen gjorde ;) och sedan, det fanns ju typ ingen snö :S

J Super known
Kan inte alla skriva att det är dåligt med snö och skakigt filmat, nu på en gång, så vi blir av med det, seriöst ALLA behöver inte skriva det. Skaffa egna åsikter, va lite kreativa för fan.

Nu blev jag ledsen. :l

fin film, sköna färger.

J Super known
med tanke på att de va i slutet av agusti så är de nog bra me snö.. de hade 2 pipe's å stuff. de va 1 vecka innan skolan börja

J Super known
mm, med tanke på månaden ja, men det var ändå lite snö..

och niklasH, om det är min åsikt så får jag väl skriva den?, du vet, vissa personer har samma åsikt..

J Super known
men vad jämför du med? saltis eller? det kanske va snö rekord då i agusti? fast de va nog inte det.. det va ju skit mycke mer snö än åre i agusti.. så vad jämförr du med?

J Super known
osterr sa:
och niklasH, om det är min åsikt så får jag väl skriva den?, du vet, vissa personer har samma åsikt..
Jo, men istället för att skriva samma sak, kan man väl utveckla diskussionen och komma med nåt nytt. Allt för ofta är det flera sidor med exakt samma tjat här på forumet. Det va jättekul o läsa igenom tre sidor som påpekade samma sak. Mm.

J Super known
Bucon sa:
men vad jämför du med? saltis eller? det kanske va snö rekord då i agusti? fast de va nog inte det.. det va ju skit mycke mer snö än åre i agusti.. så vad jämförr du med?
jag har ingen exakt jämförelse, men eftersom det är i alperna hade jag förväntat mig lite mer snö bara..

J Super known
niklasH sa:
osterr sa:
Jo, men istället för att skriva samma sak, kan man väl utveckla diskussionen och komma med nåt nytt. Allt för ofta är det flera sidor med exakt samma tjat här på forumet. Det va jättekul o läsa igenom tre sidor som påpekade samma sak. Mm.
ja, det är ju såklart. men jag kan ju inte påpeka att det skulle vara lätt att ta upp en diskussion i denna tråd och det är helt onödigt att dra upp en diskussion angående en så lite grej.

Tillbaka
Topp