Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"över fett" var sannerligen ett bra uttryckAtomicAxum sa:OOOOwwwwwwwwwwwiiiiiii satan va skoj det har varit att åka idag. Kraftigt obalans efter bara åkt på små kullar runt Kalmar i två år men det kommer sitta fint snart.
Idiot som jag e missade jag tydligen kvart över två bussen precis, fick jag höra av busschauffören som kom tjugo i fyra jag hade kunnat åka massa mera bräda men det finns det got om tid för att göra framöver.
Vänja mig skojar du linder jag vill aldrig flytta från lundsgården, lyan e kraftigt fet lite ensamt bara men jag vänjer mig nog bara två veckor sen så får jag ju dela 12m2 med nån pelle i 3 månader. Får kanske passa på och njuta medans jag kan.
Att åka lite bräda igen på en riktig backe va över fett verkligen en känsla som har varit efterlyst länge hahaha. Skulle kanske ringt Hasse Aro lol.
Vet nån vart the black sheep ligger nån restaurang här om kring som ska heta så tydligen.
Vad är dippankortet?
Jag har mitt säsongskort iaf det e nice.

Så nu har ni 3 nya va vill ni se mer?JockeSki sa: