Jag år i Åre nu!

Jag år i Åre nu!
Haha, kollade nyss dina produktvideos från snö, test och fest: http://www.arearetrunt.com/wordpress/?p=155
Så sjukt jävla bra, mycket bättre än freeride-tv! keep it up :D

Kungligt att du fått med mad-mike och pernilla wiberg på ett hörn där också!

Senast redigerad av en moderator:
Jag år i Åre nu!
hörde att du gått med i AA? ring om du behöver en sponsor, och kämpa på!!

Skön tråd dude! Hoppas du får finfina säsongen!

Dom sprutar i Hammarbybacken btw :D

Jag år i Åre nu!
gött jobbat!!! inom nån da e ja upp o leker me dej i snön, hoppas bara de hinner dimpa ner ännu mer än de gjort igår, för ja pallar inte me snålsnö =P

Jag år i Åre nu!
Haha du är så sjukt jävla rolig! Jag har suttit och kollat igenom dina klipp. Det bästa var lätt när du gick runt i tälten och frågade hurvida man kunde låna:D
Nu ska jag till skolan, detta var en perfekt start på dagen, tack och keep it up!

Jag år i Åre nu!
nån som vet om de sker nåt intressant ikväll i åre/duved??? ja sitter o huttrar efter en heldag i snön o känner ja e lite rastlös, som alltid hmm

Jag år i Åre nu!
Faan freeride, bort med blockeringen av AtomicAxum!! måste vi vänta en hel månad till?!? Alla får se till att gå in på hans blogg och hänga med där..daaamn freeride he scratch your back you should scratch his!! .som någon vis man en gång sa...

Jag år i Åre nu!
Alexanderpatriksson sa:
Kula82 sa:
Faan freeride, bort med blockeringen av AtomicAxum!! måste vi vänta en hel månad till?!? Alla får se till att gå in på hans blogg och hänga med där..daaamn freeride he scratch your back you should scratch his!! .som någon vis man en gång sa...
WORD! +1
+2

Håller verkligen med, börjar bli riktigt less på moderatorerna... AtomicAxum är den schystaste och coolaste personen freeride skådat på länge, men tar någon uppmärksamheten för mycket verkar det som att "någon" vill jävlas...

FR-mail: Skriv FR-mail
Antal besök på denna sida: 1
Senast inloggad: Idag 15:20

Sneeekey! ;)

Jag år i Åre nu!
Nu har uber fyrer Johan stängt Free AtomicAxum Now! tråden. Det börjar bli lågt i tak här på freeride.se. Det är väll en tidsfråga innan dom stänger den här tråden!

Senast ändrad:
Jag år i Åre nu!
linder sa:
skihiver sa:
Nu har uber fyrer Johan stängt Free AtomicAxum Now! tråden. Det börjar bli lågt i tak här på freeride.se. Det är väll en tidsfråga innan dom stänger den här tråden!
vi håller tummarna för att det inte blir en ip-ban !
haha det är ju bara att byta ip då ju skitenkelt, lättare än vanllig avstänging typ man kan byta ip på 5 minuter typ, kanske ine funkar ändå men borde görat...

Jag år i Åre nu!
Då byter vi tillbaka till trådens ämne igen. Är det något moderatorbeslut som du inte tycker om går det bra att maila till info [snabel-a] freeride.se

Jag år i Åre nu!
såg att till och med Zlatan har hittat till åre, och till och med bulan har träffat honom så Åre ligger högt i tak när de gäller kändisar och vanligt folk.

Jag år i Åre nu!
Här e jag, min bärbara gick inte och starta men nu har jag fått hit min stationära burk så efter helgen kommer det komma upp massa matrial.
Ha det fätt alla sköna lirare.

Jag år i Åre nu!
Men jag som älskar sylt på mina rostade mackor haha.
Skönt att se att folk e happy 2 se me.
Massa kärlek till alla speciellt er stackare som inte får åka på nysnön som kom i natt.

Jag år i Åre nu!
hyffsat ontopic;

(utan något försök att provocera någon)

Jag är nyfiken, tröttnar man inte på Åre om man är där en hel säsong?

Jag år i Åre nu!
När man kommer hem efter en säsong så är de skönt för stunden, men sen under sommarn så när man tänker tillbaks på hur bra man hade de under säsongen så inser man säsongar är en av dem bästa grejerna man kan uppleva.
Folket åkningen festandet chillande Åre har de mesta man behöver.

Hoppas du fick svar på din fråga där.
Annars hade jag inte kommit tillbaka till Åre i år om jag inte haft de riktigt bra förra året.

Jag år i Åre nu!
Clemme sa:
När man kommer hem efter en säsong så är de skönt för stunden, men sen under sommarn så när man tänker tillbaks på hur bra man hade de under säsongen så inser man säsongar är en av dem bästa grejerna man kan uppleva.

Annars hade jag inte kommit tillbaka till Åre i år om jag inte haft de riktigt bra förra året.
ok så "softar" -mässigt är det ok alltså? Åkningen då?

Utan att vara det minsta dryg! Vad har du att jämföra med?

Senast ändrad:
Jag år i Åre nu!
Dude jag trivs så jävla bra här uppe att jag planerar att stanna här så länga jag kan.
Mycket möjligt att jag stannar så länge att jag kan uppfostra mina framtida barn här uppe.
Du fattar inte vilken bubbla det är över den hära byn folk har kärlek till skillnad från resten av Sverige.
Sluta va sån hater och sprid kärlek istället för skit lilla vän!

Jag år i Åre nu!
AtomicAxum sa:
Dude jag trivs så jävla bra här uppe att jag planerar att stanna här så länga jag kan.
Mycket möjligt att jag stannar så länge att jag kan uppfostra mina framtida barn här uppe.
Du fattar inte vilken bubbla det är över den hära byn folk har kärlek till skillnad från resten av Sverige.
Sluta va sån hater och sprid kärlek istället för skit lilla vän!
På vilket sätt är jag en "hater"? Jag är bara nyfiken på om Åre erbjuder det som krävs i t.ex. åkning för att en säsong inte skall kännas föör lång.

Jag år i Åre nu!
Förlåt jag va på krigstigern igår min granne på staff knuffade mig i snön när jag stog och pissade när vi hoppade av taxin effter tottebo haha men han fick mina pissiga kalsonger i ansiktet sen så fick han honung i sin ketchup haha får inte glömma ölpurkarna i hans skor och att jag blockerade hans dör med varenda stol från köket och damsugaren sen så äter han nått som heter vegimaj eller nått han e australiensare så han har tagit med det därifrån jag har gömt den i en sån lucka i taket. hahahaha faan det va rätt skoj endån. Han öppnade pandoras ask välkommen till Sverige e allt han kommer få höra hahaha.
Du skriver ju själv utan att vara det minsta dryg.
My bad dude men åre is the shit jag har varit här sen november och jag har inte hunnit åka mer än 60% av alla backar som finns.
Frågan är om jag ens har åkt på så mycket det finns sjukt mycket möjligheter här.
Men iaf jag kan garantera dig att det är fätt här om man fastnar en sesång men mycket är inställning till allt.
Förresten om ni kommer på mer sätt jag kan jävlas med han spy ut det här.

Jag år i Åre nu!
Jibberisch sa:
Clemme sa:

ok så "softar" -mässigt är det ok alltså? Åkningen då?

Utan att vara det minsta dryg! Vad har du att jämföra med?
Softar mässigt är de ok japp de är de.
Åkningen har jag inte så mkt att jämföra med eftersom jag är uppvuxen i Östersund, men som en av mina arbetare här säger.
Han är från Schweiz så han har lite att jämföra med.
Han berätta när han kom till Sverige hade han första gången kört igenom alla skidorter och för att citera honom "there are nice hills, but no mountains". Åre var de enda som dög i Sverige.
Åkningsmässigt så tror jag inte du blir trött på en säsong faktiskt för de finns så mkt olika ställen att åka på. Offpist bräcke åre by allmänt sen har du Tege/duved då Åre by kan bli jobbigt när de är så mkt folk här på vissa sportlovsveckorna.
Så inom Sverige så tror jag du inte hittar något bättre.

Jag år i Åre nu!
Hämnden är ljuv! Jag gav han ett isbad fick med allt på film. Och jag har lagt upp det nu. Fick även med från en av gångerna Jensa däcka och äggkastning från hans födelsedag.
Får jag länka det härifrån eller måste alla trycka mitt namn för att komma till min sida för att sedan kunna komma till bloggen för att kolla på det.
Skulle det inte vara så mycket lättare om det fanns en länk till min videoblogg härifrån?

Jag år i Åre nu!
Jag har lyckats få upp lite sena nyårs hälsningar från Adam Tensta och en snabb intervju med petter utanför systemet.
Kommer komma upp lite gammalt från jul och så med snart ska bara klippa ihop det någolunda bra!

Jag år i Åre nu!
Är det nån som e bra på att åka och vill hjälpa till att få upp en film med lite folk som kan åka i parken så man får lite variation från min amatör åkning på bloggen.
Hade varit coolt som faan.
Efterlyser även nån som kan åka offpist och hålla i min camera samtidigt!

Snödjup

Tillbaka
Topp