A aron_ostman Guest 2007-04-06 Jag kör dubbelbakåt flipp #3 -Han kom å baila -Nä -Han kan int baila. Nice kört jeppe!
L lindajn Ny medlem 2007-04-06 Jag kör dubbelbakåt flipp #8 GRYMT! Men jag har aldrig hört nån säga "dubbelbakåt flipp" Antingen double backflip eller dubbel bakåtvolt?
GRYMT! Men jag har aldrig hört nån säga "dubbelbakåt flipp" Antingen double backflip eller dubbel bakåtvolt?
jesper_nystrom Ny medlem 2007-04-06 Jag kör dubbelbakåt flipp #9 Haha! jag var inte så jätte seriös när jag skrev vad den skulle heta=P
D da_man Guest 2007-04-06 Jag kör dubbelbakåt flipp #13 Coke sa: jag filmade ;D Klicka för att se resterande... dock inte så bra filmat.... men flippen var förövrigt feet:D
Coke sa: jag filmade ;D Klicka för att se resterande... dock inte så bra filmat.... men flippen var förövrigt feet:D
GustavFrandfors Ny medlem 2007-04-06 Jag kör dubbelbakåt flipp #17 sweet. Vilket galet freestylehopp, typ 70 grader ! Sjukt skönt !
H Hjalles Guest 2007-04-06 Jag kör dubbelbakåt flipp #18 Sjukt snygg och kontrollerad dubbel! Det är helt sinnsykk vad folk har börjat dra på dubbelvolter, att ni bara vågar.
Sjukt snygg och kontrollerad dubbel! Det är helt sinnsykk vad folk har börjat dra på dubbelvolter, att ni bara vågar.
mackep Medlem 2007-04-11 Jag kör dubbelbakåt flipp #23 FGustav sa: sweet. Vilket galet freestylehopp, typ 70 grader ! Sjukt skönt ! Klicka för att se resterande... aa det var uberkickat, sjukt äckligt att köra switch i
FGustav sa: sweet. Vilket galet freestylehopp, typ 70 grader ! Sjukt skönt ! Klicka för att se resterande... aa det var uberkickat, sjukt äckligt att köra switch i
F face-plant Ny medlem 2007-04-11 Jag kör dubbelbakåt flipp #27 saftigt hopp och sjukt kontrollerad dubbel!
JagGillarSkidor Aktiv medlem 2007-04-16 Jag kör dubbelbakåt flipp #30 +grymm åkning +hyffsad filmning -dålig å inriterande musik -ingen speciel redigering smothhhh dddduuuuuubbbbbbbbbbbeeeelllllbbbbaaaacccckkkkffffllliiiippp Senast ändrad: 2007-04-16
+grymm åkning +hyffsad filmning -dålig å inriterande musik -ingen speciel redigering smothhhh dddduuuuuubbbbbbbbbbbeeeelllllbbbbaaaacccckkkkffffllliiiippp
jesper_nystrom Ny medlem 2007-04-20 Jag kör dubbelbakåt flipp #31 Taack för alla creds till dubbeelln:D:D