Jag kör lite fiddy.

Tomat

Medlem
Jag kör lite fiddy.
Tja!
lägger up en film när jag kör lite fiddy.
Filmen är redigerad i moviemaker och jag är ingen höjdare på redigering men skit samma.
här kommer den iallafall.
Glömm inte att kommentera!

Jag kör lite fiddy.
haah jävligt fränt att åka runt i en ring , för fan killen agj cyklar ju om dig , flääskisen på gehttomopped pinkar ju på dig

Jag kör lite fiddy.
Tyvärr tröttnar man ganska fort på dom där.

Nån som vill köpa en DB7a billigt? Är en 125cc och har gått i 4 timmar.

Jag kör lite fiddy.
haha va ska dedör föreställa för en liten miniatyr? köp en riktigt Cross.. en 125a drar typ 120 km/h minst på en åker.. lite mer än din lilla pruttmobil gör..

J_Hayland sa:
^^brunflo - haha, och du skriver med stor bokstav i varje ord!
J_Hayland de blir så för att han skrev att med caps, man kna tydligen inte göra de..

Jag kör lite fiddy.
Hahahahahaah,,, det va det roligaste på länge!!!! :D

Ett tips: Ha fötterna på fotpinnara så mycket som möjligt annars kommer ni, om ni nångång kommer köra något snabbare, att bryta fotlederna.

Jag kör lite fiddy.
JockeSki sa:
Hahahahahaah,,, det va det roligaste på länge!!!! :D

Ett tips: Ha fötterna på fotpinnara så mycket som möjligt annars kommer ni, om ni nångång kommer köra något snabbare, att bryta fotlederna.
och framförallt, stå mer upp!!!

Jag kör lite fiddy.
hahahahhahaahh SOOOOPAA!!!!!! grabbarna me mopparna åkte bättre än dig lol!!! SÄMSTA JAG SÄTT PÅ RIKITGT LÄNGE!

Jag kör lite fiddy.
seriöst, att köra fiddy är som att åka snow blades.. hel töntigt! =)
tacka vet jag långa lagg och stor hojj..

Jag kör lite fiddy.
Hej
jag heter Fredrik och är 15 år jag har precis hakat på den där nya jibbar trenden som är skitcool. Jag bor någonstans i södra eller mellan sverige och ägnar igentligen mera tid åt att glo på nästa års skidor än att verkligen åka skidor.
Jag brukar hänga på freerides forum och klanka ner på alla som i mitt eget anseende är sämmre än mig själv på att åka, för huvudsken med att åka skidor är att det är cool inte att det är roligt. Har hört talas om ställen som Mammoth och Whistler och går in och snackar om deras parker/skidområden som om jag aldrig gjort något annat i hela mitt liv än att åka där., Fast igentligen är railen på min tomt den enda "parken" jag åkt i år (skall kanske till tandådalen v.7 och kanske alperna nästa år)

Jag kör lite fiddy.
Vadfan var det för jävla moppetöntar, vänta tills jag kommer med tjockmotarden och drar er alla på 1:ans ;)

Jag kör lite fiddy.
Så Jävla Sämst Du Måste Vara På Köra Hahahaha. Inga Hopp , Du Kör Bara Runt O Runt, Ingen Högre Hastighet Osv , You Suck Dude

Tillbaka
Topp