ollewestlund
Medlem
jag lärde väll lägga upp en matta fil på mej också
ennu en matta film... http://media.putfile.com/mattafilmolle
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vrf ta bort dom bästa klipen:P?MaxHemmingsson sa:mjo jag vill inte säjja att du va dålig men försök dej på lite mer trick! =) inget dåligt menat, bara att jobba på.
Sen litre tips på själva filmen:- variera trick, mindre film i motljus, synka musiken och hoppen och sen ta bara dom bästa klippen! - Med detta blir filmen roligare att kolla på...
det står juh att han bara ska ta dom bra tricken med i filmen :SnObBles sa:vrf ta bort dom bästa klipen:P?MaxHemmingsson sa:mjo jag vill inte säjja att du va dålig men försök dej på lite mer trick! =) inget dåligt menat, bara att jobba på.
Sen litre tips på själva filmen:- variera trick, mindre film i motljus, synka musiken och hoppen och sen ta bara dom bästa klippen! - Med detta blir filmen roligare att kolla på...
japp dt ska vi göra !westlund sa:joo det är så här att jag nästan alltid filmar hos min polare oscar kellner så därför har jag inte så mycket klipp hemma men vi ska ta och göra en längre film där får ni se mer av migmen tack för kommentarerna .