Jag ska köpa twintips!

whirlwind_bd

Ny medlem
Jag ska köpa twintips!
Nu ska jag köpa twintips. Har ni nå bra förslag?

Jag har inte åkt så jättemycket, så jag är inget proffs. Och jag åker väl mest i vanliga pistade backar. Men tar väl en sväng ut i skogen ibland. vill väl kunna hoppa med dom oxå.
Så har ni nå bra förslag? gärna med nån länk :)

Dom ska helst kosta runt 3000:- med bindning
Jag är typ runt 180 cm om nu det hjälper.

Tack på förhand :D

Jag ska köpa twintips!
tryck på tjänster och sen på skiddatabasen 06/07 så skriver du in din vikt och längd osv så ska du nog kunna få lite hjälp. eller gå till närmaste återförsäljare och fråga dem vad dem tycker skulle passa dig. alltså fråga på lite olika "skid affärer" ist för att göra så MÅNGA ANDRA skicka miljoner inlägg om vilka skidor/bräda man ska ha.

Jag ska köpa twintips!
hejs sa:
jag har inga förslag i alla fall.
inte ja heller

nej men i 3000 kr klassen, vill du ha ett par bra då så e de nog begagnat som e bäst.
lr kolla på sport-conrad.com

Senast ändrad:
Jag ska köpa twintips!
ellet sa:
hejs sa:
jag har inga förslag i alla fall.
men skriv int då
men han skrev ju "okej... men ni kanske har förslag på några ställen där det brukar vara billigt iaf?"
och eftersom att jag har skrev till han i ett inlägg lite tidigare så tänkte jag bara säga att jag inte visste nått billigt ställe, förutom sport-conrad. alltså om jag inte hade kommenterat något i detta inlägget så hade jag heller inte skrivit "jag har inga förslag i alla fall".
IDIOT ELLET

Jag ska köpa twintips!
Tjena, köp k2 silencer, de e rätt lätta o börja på, kostar runt 3000-3500,

Köp mina k2 silencer, 2700 kr inkl. bindning

Jag ska köpa twintips!
Eftersom du åker mest i vanliga backar tycker jag att du ska ha ett par pistskidor, för då köper du ju bara twintips för att det är häftigast just nu och då får du ett par dåligare skidor för din åkning mot vad du skulle få om du köpte ett par pistskidor.

Jag ska köpa twintips!
kolla skidrean som har börjat på dom flesta ställena nu där kan man fynda såg just på intersport att dom hade ett par k2 publik enemy för 2700 med bindning . fast det är ju iörebro .

Jag ska köpa twintips!
jag skulle rekommendera k2 fujative, finns inte många skider för 3000 spänn, men nu reas dom ut, dom e avancerade men jag tog mej från inget till 720 saftey på dom o har köpt nya för ett litet tag sen för dom va för korta, dom e ganska breda som gör att man kan åka bra offpist, men som sagt smått svåråkta, dynastar gt'n trouble eller nothing but trouble e lite sämre utanför pisten, spec get'n trouble, men går säkert nästan lika bra, beroende på underlag, men jag e ingen ultra expert, men köp inte marker bindningar iaf då kommer du ångra dej, de bästa e look px 12, ti eller inte, eller nån pivot.

Jag ska köpa twintips!
jusste silencer oxå, dom har min polare, men annars kan du få köpa mina misshandlade fujas för typ en femhundring, men de e inget jag skulle rekomendera dej o göra:P

Jag ska köpa twintips!
F3LIIX sa:
jusste silencer oxå, dom har min polare, men annars kan du få köpa mina misshandlade fujas för typ en femhundring, men de e inget jag skulle rekomendera dej o göra:P
Du Felis, jag bara undrar, eftersom att du har åkt en del med ett par K2 Fujative. Hur är det med dom när det gäller att gå upp på nosarna, går dom lätt av elller så?

Jag ska köpa twintips!
du får inte några bra twintips med ca 3000:- för din tyngd och vikts skull..
men k2 silenser eller hu de nu sen skrivs vore passa dig, antar jag :P

Tillbaka
Topp