Japan folk sökes ASAP

caile91

Ny medlem
Japan folk sökes ASAP
nu e det som så att vi ska avbryta vår alpsäsong och röra oss österut iår igen. Vi tänker oss att vara borta i en månad ungefär och vi har ett erbjudande i Nozawa Onsen, vi söker alltså minst en snubbe till som vill åka till japan antingen ta det erbjudandet vi har eller något helt annat.
känner du att du vill veta mer om nozawa är det bara fråga men jag kan säga så här : PUDRET TAR ALDRIG SLUT
man hittar freshtracks 2 veckor efter dump utan att hikea.

Japan folk sökes ASAP
vi har inte fått något exakt pris då vi inte vet hur många vi e men absolut max 4000yen /natt, mer troligt 3000yen. vi har inga exakta datum mer än att vi inte kan åka förrän tidigast 12e jan.

Japan folk sökes ASAP
"man hittar freshtracks 2 veckor efter dump utan att hikea" hel galet, hade jag inte suttit i BG på limiterad budget så hade jag lätt hakat på. Japan får helt klart bli siktet nästa år.

Japan folk sökes ASAP
Det som ska sägas om Nozawa, om ni nu inte varit där, är att all åkning sker under trädgränsen (således rätt väderberoende) och att liftanläggningen är lite sådär. Har ni varit där tidigare, är medvetna om detta, och ändå tycker att Nozawa är asgrymt, så bara kör! :)

Tillbaka
Topp