Japan?

Lunkan

Ny medlem
Japan?
Hej.

I april åker jag själv till Japan. Vill uppleva de japanska bergen.

Enligt min kontaktperson på företaget WE LOVE SNOW varar skidsäsongen tom mitten av maj.
Jag har fått rekommendation att åka till Kagura.
http://www.welovesnow.com

Några av mina funderingar:
- Jag vill ha varierande pister och offpist-åkning
- Uppleva japansk natur
- Hyra utrustning (orkar inte bära på all utrsutning), men jag är lång - japaner oftast korta så
frågan är ju om det går! :)

Vore väldigt tacksam om någon som åkt skidor i Japan kunde ge mig tips!

Arigatou!
/Anna
 
Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp