Järpen skidgymansium

Järpen skidgymansium
förutom kiruna så finns det i malung och vännes. skulle rekomendera båda dom före v.i.g när kiruna ligger så långt bort...

Järpen skidgymansium
jibber97 sa:
jibber97 sa:
CookieMonster sa:
förutom kiruna så finns det i malung och vännes. skulle rekomendera båda dom före v.i.g när kiruna ligger så långt bort...
okej.
BTW vet du vilket som är bäst?
det beror lite på... malung tror jag man har mest åktid eller vad man ska kalla det + att om man går där så får man åka i kläppen vilket dom själva påstår är sveriges bästa park. men det kan dock vara gaaanska svårt att ta sej in där... vännes tar sej vem som hällst in (vad jag har hört) utan att ens vara bra på att åka typ, men det är ju ändå inte dåligt i vännes då dom har en egen "railarena" och brukar ha tillgång till att bygga om i lokala backen har jag för mej.. jag själv kommer nog gå vännes eftersom jag knappast är nog bra i skolan för att ta mej in i malung :) men det finns några andra bra trådar om just detta, typ den här

Senast ändrad:
Järpen skidgymansium
CookieMonster sa:
vad menas med bra enligt dej (kselbekk) om jag får fråga? :S
är det utbildningen eller åktiden??
alltså jag har ingen aning om åktider eller något om skid gymnasiet, men känner några som gick i järpens gymnasie och dom säger att det inte va så bra. T.ex så kom det inte någon lärare en dag och det går bara en buss där jag bor till järpen (en typ 7,30 och en 16,30). Och järpen e inte det roligaste stället imo.

Järpen skidgymansium
det finns. eller fanns vinterakro men tror 94orna va dom sista som gick det . men tror det e barn och fritid nu med skidåkninig. jag går här i tvåan nu och vi åker tre dar i veckan på skoltid.

Järpen skidgymansium
Jag går i Vännäs, där är skidåkningen bara ett iv-val så du får välja en vanlig linje och sedan ha skidåkning som inriktning och då har du en förmiddag och en eftermiddags åkning i veckan.

Snödjup

Tillbaka
Topp