Jävla Brädor överallt!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hej_Emma

Medlem
Är så jälv atörr på alla brädåkare som tror dom äger allt o sätter sig MITT i backen på sina arslen. Fattar de inte hur man ska åka eller? DOm sitter o försöker se coola ut, jävla posers. Ok, de måste väl få spänna o sådär men de sitter som en grupp knubbsälar överallt. Men det är ändå bättre än när de sitter på långa rad o blockerar hela nedfarten. Nån gång kommer de få en annan åkare i nacken...

ja fan nu gäller det att hata så mycket ni bara orkar grabbar

Håller med Jakob hata på nu den som hatar mest vinner.

hata på bara du mår säkert bra av det, men glöm inte svänga undan för oss brädåkare bara, du kommer troligtvis uppifrån:-)

Miffo, du har missuppfattat allt. Brädåkare som sitter i backen sittstrejkar.

Varför får jag så kraftiga "deja Vú" känslor.
Denna typ av hatinlägg finns det massor av.
Passa på att testa sökfunktionen, ni som gillar att hata.
Det finns massor med oanvänt hatmaterial i arkivet.

inte en chans

jag är tyst och spärrar in hatet i mig vilket skapar ett övertryck som jag hatar..
allt detta leder till att mitt hat ökar med kvadraten på tiden...

ehhh =)

Blir det inte kallt och blött i röven när man sitter i backen? Måste ju kännas som man har rännskita som utav bara fan.... =D

FredrikB
det finns en, eller... ett antal, anledningar till att man inte åker snowboard =)

Å vet ni vad..Det är sååå jobbigt när man suttit där och väntat på sin tur och så kommer det en sån där skidåkare och kör fast det inte är hans tur, så man måste bromsa och hela hoppet skiter sig ;)

mm jag håller med. När jag va uppe i sälen i julas så var dom överallt. Gärna så är dom nybörjare som glider ner för hela backen. Vilket resulterar i blankis. Vallar verkar också vara ett stort intresse att göra bland brädåkare. I bigjumpet i tandådalen (funparken va inte öppen) så finns det ett litet hopp och ett stort bredvid. Då åkte alla mongon ner 4m från hoppet och blockerade så man inte fick nån fart... Jättekul! Heja!

hmmm...tycker oxo att de e jobbigt ibland när alla brädakare sitter i vägen, särskilt precis efter en knöl sa att man alltid maste kaste sej ur vägen eller aker in i dom

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp