Jekub v.s. Maximilliam

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 84637
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jekub v.s. Maximilliam
Maximilliam sa:
Jekub sa:
Maximilliam sa:
visst! om du berättar vad du tycker om msp! eller bara alla som har ett film team som slutar på 1!
du kan ju inte komma på några skämt alls.
btw det är inte så konstigt att du inte får nogra tjejer när du bor slättberg.
msp är inte bra men level1 är bra..
sådär, var det intressant?
bättre inga skämt alls än din mamma skämt som ingen ens orkar le åt..
så där lätt det inte innan: "-asså, jag hatar msp dom suger, jon olsson och jakob wester homoseuella fjortisar och alla som åker skidor måste se ut somdom kommer från compton."
btw så tycker bara än äkta h8er att de är bättre utan skämt än med. skaffa ett liv jakob å sluta sitta å runka till tom wallisch. oj juste, det går inte åskaffa ett liv i slättberg!!!!
bättre att ha en åsikt än att vela fram och tillbaka från att gilla "Gangster" skidåkning till att hata det och bara älska fjortistecno och bratstilen..

/Jekub (hjalle glömde logga ut)

Senast redigerad av en moderator:
Jekub v.s. Maximilliam
Hjalles sa:
Maximilliam sa:
Jekub sa:
msp är inte bra men level1 är bra..
sådär, var det intressant?
bättre inga skämt alls än din mamma skämt som ingen ens orkar le åt..
så där lätt det inte innan: "-asså, jag hatar msp dom suger, jon olsson och jakob wester homoseuella fjortisar och alla som åker skidor måste se ut somdom kommer från compton."
btw så tycker bara än äkta h8er att de är bättre utan skämt än med. skaffa ett liv jakob å sluta sitta å runka till tom wallisch. oj juste, det går inte åskaffa ett liv i slättberg!!!!
bättre att ha en åsikt än att vela fram och tillbaka från att gilla "Gangster" skidåkning till att hata det och bara älska fjortistecno och bratstilen..
han kör en egen stil som är en blandning mellan båda. den ända rätta stilen.
btw jag röstar på maximilliam, han är tungast dissar, vassast din mamma skämt och mest backup

Jekub v.s. Maximilliam
Jekub v.s. Maximilliam
Hebbbe sa:
Hjalles sa:
Maximilliam sa:
btw jag röstar på maximilliam, han är tungast dissar, vassast din mamma skämt och mest backup
så det finns en stil som är "rätt"?
hmm, hans dissar är ganska dåliga! finns många saker som han skulle kunna göra bättre, först så kanske man ska svara på mina dissar och inte bara skriva nya felstavade hela tiden?
mest backup känns ju lite sådär halvrätt, eftersom att han bara hade bajskorven på sin sida, han skreev väldigt mkt och då kan det misstolkas som att han har många som backar upp honom. jag har inte ens dragit ett din mamma skämt så du har faktiskt ingenting att jämföra med..

Senast ändrad:
Jekub v.s. Maximilliam
Jekub sa:
Hebbbe sa:
Hjalles sa:
hmm, hans dissar är ganska dåliga! finns många saker som han skulle kunna göra bättre, först så kanske man ska svara på mina dissar och inte bara skriva nya felstavade hela tiden?
mest backup känns ju lite sådär halvrätt, eftersom att han bara hade bajskorven på sin sida, han skreev väldigt mkt och då kan det misstolkas som att han har många som backar upp honom. jag har inte ens dragit ett din mamma skämt så du har faktiskt ingenting att jämföra med..
han svarar juuuue! på rätt sätt!
appropå backup har han bajskorven + mig nu
Ta det som att jag röstar på honom!

Senast ändrad:
Jekub v.s. Maximilliam
Jekub sa:
Hebbbe sa:
Hjalles sa:
.

Senast ändrad:
Jekub v.s. Maximilliam
Abå Maxi Jag ser att du har kämpat som en riktig hjälte bra. Victory.

EDIT:
Efter lite research och så i tråden så ser jag att det är väldigt lika. Keep on fightin' hoes.

Senast ändrad:
Jekub v.s. Maximilliam
Vilken otroligt bra tråd är det här verkligen freeride.se ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp