Jekubs Promo!

spacepope

Aktiv medlem
Jekubs Promo!
Hej
Min promo 07/08 :)
jag vet att kvallan inte är den bästa men man ser iaf vad jag gör :P
laddar upp det på vimeo för att på freeride är kvallan ännu sämre :(

http://www.vimeo.com/1771985

creds till Jonas Lundberg, Olle Eriksson och Daniel Granberg för filmning! tack också till Julius Aspman som gav mig Trysilklippen!

Hej då

Jekubs Promo!
Inget fel på kvallan men låten var sissådär och lite skakigt filmat. Själva åkningen var toppen. När släpps er riktiga film förresten?

Jekubs Promo!
Gaass sa:
Inget fel på kvallan men låten var sissådär och lite skakigt filmat. Själva åkningen var toppen. När släpps er riktiga film förresten?
haha låten är bra men skakigt filmat hålller jag faktiskt med om, jag vet inte när filmen kommer, om den kommer :P

Jekubs Promo!
+
Bra åkning

-
Tråkig
Lång
Dåligt redigerat
Dålig låt
Att du äger en gåsjacka
Att du åker skidor i en gåsjacka utan att vara en random turk iförd jeans och lovika vantar.

Jekubs Promo!
ge mig tillbaka mina 45 sekunder (orkade inte se, eller framför allt lyssna mer), och sluta med ghettoposandet så blir alla nöjda... :)

Jekubs Promo!
Lee-nus sa:
ge mig tillbaka mina 45 sekunder (orkade inte se, eller framför allt lyssna mer), och sluta med ghettoposandet så blir alla nöjda... :)
hmm, vilken hatisk människa du var. titta på hela! trysildelen är faktiskt bäst!
ghettoposande vet jag ju faktiskt inte vad det är och sen är det lite svårt att ändra på det eftersom att det redan är på film :P

Jekubs Promo!
jonathan-o sa:
Jekub sa:
jonathan-o sa:
+
Bra åkning

-
Tråkig
Lång
Dåligt redigerat
Dålig låt
Att du äger en gåsjacka
Att du åker skidor i en gåsjacka utan att vara en random turk iförd jeans och lovika vantar.
osis att det inte är en gåsjacka då..
https://www.freeride.se/member/photo.php?id=67099

slående likt en gåskopia.
Precis, en kopia ja!
förstår faktiskt inte varför du stör dig så mkt på de :P
men jag använde den jackan eftersom att jag inte hade någon annan, så det finns en liten anledning bakom också..

Jekubs Promo!
bra åkt man, men kör med stavar..

låten är bäst.

de ser ut som du plogar eller nåt när du kör switch?

Senast ändrad:
Jekubs Promo!
Jekub sa:
jonathan-o sa:
Jekub sa:
osis att det inte är en gåsjacka då..
https://www.freeride.se/member/photo.php?id=67099

slående likt en gåskopia.
Precis, en kopia ja!
förstår faktiskt inte varför du stör dig så mkt på de :P
men jag använde den jackan eftersom att jag inte hade någon annan, så det finns en liten anledning bakom också..
om du skulle bo i sthlm skulle du också störa dig på det. believe me..

Jekubs Promo!
+ flatspins
+ 1080's
+ söt kille
+ trysil delen
+ mkt SGP rep

------------------------------------------------------

- Avsaknaden av FIRE!!
- Kunde vart ännu mer SGP rep..

Jekubs Promo!
Jekub sa:
Lee-nus sa:
hmm, vilken hatisk människa du var. titta på hela! trysildelen är faktiskt bäst!
ghettoposande vet jag ju faktiskt inte vad det är och sen är det lite svårt att ändra på det eftersom att det redan är på film :P
jag tror han syftar på att fräna gester du gör med händerna...

Jekubs Promo!
jonathan-o sa:
+
Bra åkning

-
Tråkig
Lång
Dåligt redigerat
Dålig låt
Att du äger en gåsjacka
men va i helvete spelar det för roll om ha nu åker i en gåsjacka din jävla prylbög?

Jekubs Promo!
mattiasssJ sa:
jonathan-o sa:
+
Bra åkning

-
Tråkig
Lång
Dåligt redigerat
Dålig låt
Att du äger en gåsjacka
men va i helvete spelar det för roll om ha nu åker i en gåsjacka din jävla prylbög?
tja finnface, om du nu tar och gnuggar igång hjärncellerna lite smått så kommer du förhoppningsvis inse att det jag skriver snarare är anti-prylbögaktigt.

Jekubs Promo!
jag älskar att se jekub åka för varje gång jag sett han i vattenhoppet, på rails eller i filmer ser han så satans glad ut!
tycker inte de spelar så stor roll hur bra filmat/redigerat de är i en promo, man ser ju att jekub är galen å gör sjuka grejer!!!!

Jekubs Promo!
Riktigt sjuk promo! Fan coolt o glida runt i en gåsjacka juh . Bratsen kommer älska dig juh:O

Jekubs Promo!
Hjalles sa:
+ flatspins
+ 1080's
+ söt kille
+ trysil delen
+ mkt SGP rep

------------------------------------------------------

- Avsaknaden av FIRE!!
- Kunde vart ännu mer SGP rep..
hahaha, tack hjalmar :)
jag dår se till att reppa lite mer i nästa film då :P

Jekubs Promo!
jonathan-o sa:
mattiasssJ sa:
jonathan-o sa:
+
Bra åkning

-
Tråkig
Lång
Dåligt redigerat
Dålig låt
Att du äger en gåsjacka
tja finnface, om du nu tar och gnuggar igång hjärncellerna lite smått så kommer du förhoppningsvis inse att det jag skriver snarare är anti-prylbögaktigt.
men de ja ville säga var att det inte spelar nån roll om nån åker i en jacka från lidl eller en oakleyjacka. de e ju ändå åkningen o filmningen som ska kommenteras. lixom

Jekubs Promo!
+ Flatspinsen!
Stilen
Bra railat
Trysildelen

- För lång, håll det intensivt
Lite enformigt på sina ställen
Redigeringen, lägg på slow mo eller nåt mysigt filter på de bästa klippen så lyfts dem.

Jekubs Promo!
åkningen är bra, pukt slut.:) trysil var fett! lite många "claimningar" dock...

Jekubs Promo!
jekub, du vet redan vad jag tycker om din åkning.. du är sjukt jävla bra.. och har utvecklats som fan det här året.. från att inte kunna sw 3? till sw 10 mute?.. saay whaat lixom!..
sen flat 7an å allt me grabs.. å bwarrowen på flat 5.. sick

men så kommer vi till själva filmen..

ska man göra en promo som man ska skicka runt till sponsorer?
då ska man inte göra en 4 min gangster edit.. de är inte det som dom vill se riktigt, kan ju ge en dålig bild av dig?
sure om du gillar hiphop å sånt.. gör en G-promo.. men ska du maila runt till företag så klipp ner den ordentligt..

ta och visa mångsidig åkning, räcker med kanske 2 flat 5or, då förstår man att du kan det.. sen sw 7-10 me grab och några railklipp..

du skulle kunna göra videon 1 min lång, med dom absolut bästa klippen å en lite gladare låt så har du en "sponsorvideo"

det är mitt tips, inget klagande på filmen! jag diggade den som fasen ska dui veta, alltid sjukt kul att se dig åk! GALNA trysilklipp.. säger bara flat 5 bwarroww i sista hoppet <3

men om du ska maila runt den så klipp ner den!
grymt åkt! 5/5 toasters

Tillbaka
Topp