Jeppenator lär små barn att svära

Front5

Ny medlem

här har ni då en film när jeppenator och co filmar två tjejer som svär som om dom fick betalt för det.

bra förbild han den jesper =)

hur fan har ni missat den här? och varför ska man göra en ny tråd istället för att bumpa den som finns...?

Front5 sa:
här har ni då en film när jeppenator och co filmar två tjejer som svär som om dom fick betalt för det.

bra förbild han den jesper =)
Mest troligt betalade han barnen, eller gjorde han de?

Senast ändrad:
Du är så jävla bög så att han filmar dig hahah.
För att vara lika cool som alla andra så måste jag claima att jag sett den förut och att det är repost! Håller nog med farbrorn i slutet dock.

Den unga Jesper svär faktiskt väldigt sällan, kan dock berätta att dessa två unga flickor skrämde livet ur oss här i orsa när de var på besök. Jag har nog aldrig sett så mycket rädsla i någon som när den stora jeppenator mötte dessa flickor på orsa camping denna sommar!

personligen tycker jag att de låter så jävla illa när ungarna svär så in i helvete

Front5 sa:
lee nus, vem bad om din åsikt?
du, eftersom du skapade en tråd? Sen om åsikterna som skrivs håller sig till ämnet är annan sak men det borde man veta som TS när tråden gäller en sån här grej. :)

Senast ändrad:
asså den här e så sjukt kul:D bara för o va coooool jag har sett den förrut:P men vem bryr sig om deen vart uppe de e väl kul för dom som inte sett den?? :P

Tillbaka
Topp