B
BigAir
Guest
jib academy - åre
Och här avslutar vi denna dispyt med en stor punkt.ekdahl sa:rasse eller?jokie sa:funderat på att bli komiker?Huggybear sa:en mörk åkare. han var mörkast.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och här avslutar vi denna dispyt med en stor punkt.ekdahl sa:rasse eller?jokie sa:funderat på att bli komiker?Huggybear sa:en mörk åkare. han var mörkast.
CleantNiclasK sa:Det är ingen ordning på finalisterna. Man kan inte vinna kvalen, bara komma vidare till finalen.
jaså va coolt, jag har en tremänning som heter ViktorEnlitenjibber sa:Jens Magnusson , Är min tremänning , Fick JAG veta iförrgår när det var jib academy
heter de dark rider för att alla tror att dom är svarta i Åre ?apreski sa:Dark Rider är ett sorts Wilde Card!
Eller så blev jag de för att jag körde så jävla slappt där i början när de var den som seriösa "tävlingen". eller vafan dom sa. eller gillade dom visst inte kanske en switch 9a mute heller. eller en stompat dubbel backflipp som ingen annan satte men endå.. Fattade inget alls av de där=PhHarlaut sa:dark-rider = det var 10åkare som skulle gå vidare men sen sa dom eftersom den här omgången i Åre vart helt klart svårast tog dom med en extra åkare, den åkaren lottade dom fram bland alla åkare som var med..
Fast domarna och priserna är bättre i jibacademy..Bucon sa:men jibbacademy som Dreams är ju bara skit..
asså kinken du ser i camen är typ sne som man åker av ganska lätt,sen har do en box en C-box och en annan box som har blivit kinkad pga att pistaskinen har kört över den...hHarlaut sa:kolla på webb cameran på www.flottsbro.com där kan man se hur det ser ut,
Ja tycker själv att det ser GALET bra ut, perfekt stora hopp en skön 2kink mm.
men en fråga till någon som bor i sthlm som kanske har varit i flottsbro, har dom något stort GAP rail eller någon stor kink som man kan göra disaster på?
pz
2 kinken går o köra disaster på.. med lite fart.. den e schööne!hHarlaut sa:men en fråga till någon som bor i sthlm som kanske har varit i flottsbro, har dom något stort GAP rail eller någon stor kink som man kan göra disaster på?
pz
låter sjukt kul om där så..:PYlikangas sa:Henrik...dom har ett fett downrail tror jag..om du var på stadion så det mitten railet där har dom men vet ej om det är uppsatt