Jib academy / Nightmares film?

har en liten edit från nightmares på en data i skolan.. mest på Jake_18 då jag körde follows på hans final åk.. ska kolla om jag kan grejja upp de här imorrn :)

haru inte moviemaker då, de brukar väl ingå i vanliga xp iaf. ifall du har de, så släng bara ihop klippen med nån låt så man kan få skåda lite från tävlingen :)

dom åker i Gesunda

Senast ändrad:
det är på gesundaberget å han som åker är jacob gustafsson (jake_18) på freeride.. sen markus eriksson i slutet som gör misty å superman flip

jocke_92 sa:
bra film jeppenator lite skakigt på follow camen men det e ju skitsvårt o göra followcam så bra gjort!
Jo jag vet.. men nu har vi fixat en grejj kallad steadycam som är en sorts vikt man sätter på kameran för å få bort skakningar och sånt jobbigt.. kommer ut lite mer film senare då vi använder den..

nån som ska på nightmares i rättvik 23/24?

s-w sa:
haru inte moviemaker då, de brukar väl ingå i vanliga xp iaf. ifall du har de, så släng bara ihop klippen med nån låt så man kan få skåda lite från tävlingen :)

dom åker i Gesunda
har inte XP snart så har jag de:)ska bara bygga ut minnet:d

Var där och fotade lite den där dagen. Var åkningen från finalen? När åkaren kör straight airs i vissa hopp? Bedömningen kan inte varit den bästa när jag under kvalet såg åkare som körde cork5or och sw7or med diverse grabs och inte gick till final?
Cred till Kim som ändå lyckades hålla uppe nivån och standarden på åkningen med skön switch åkning. Tycker lite synd om grabben då han missade finalen i Rättvik (big air) med sin sw9 Nosemute. Måste varit fruktansvärd hög nivå på åkningen i Rättvik då sw9 nosemute inte är tillräckligt bra för att ta sig till final i en ungdomsklass!

Väldigt synd att domarbedömningen håller lägre klass än åkningen!

However, Cim är smooth som speaker!

han som kör på filmen vann nightmares i rättvik nu i helgen, bara så ni vet. jake_18 här på freeride :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp