JibAcademy Final I Flottsbro

• Trådstartare Trådstartare aron_ostman
  • Start datum Start datum
A

aron_ostman

Guest
Tja
Är lite nyfiken om vem som vann i Flottsbro?
Peace
Aron

Senast ändrad:
För det första så är detta i fel forum. För det andra så finns det en tråd om om kvalet i Åre. För det tredje så var finalen i Stockhom.

//H

vad drog han? vem kom tvåa osv?.. vem får sponset i år menar ja..?

Med tanke på vad henke redan har avslöjat på typ 10 trådar så var hans trick som han skulle köra som "the big BOOOM", megollo flip (?).
Så antar att han körde den iaf

Senast ändrad:
hH kom 1a fick spons av Smith och Salomon och livstids premunation på Transition och fick en massa prylar

han körde 1080 mute om ja såg rätt och nåt annat

A_Roos sa:
hH kom 1a fick spons av Smith och Salomon och livstids premunation på Transition och fick en massa prylar

han körde 1080 mute om ja såg rätt och nåt annat
jo men henke har ju spons redan,, och tvåan kim har väll också spons?:S vem kom 3a d? :P..

fan va tråkigt att dom som har dom bästa sponsorerna som man nästan kan och kan få vilkan sponsorer dom vill ska vara med och inte lämnar plats för yngre åkare !!!! jag tycker det är grymt dåligt !!!!!!!!

Liljedal sa:
fan va tråkigt att dom som har dom bästa sponsorerna som man nästan kan och kan få vilkan sponsorer dom vill ska vara med och inte lämnar plats för yngre åkare !!!! jag tycker det är grymt dåligt !!!!!!!!
vem vill inte åka till mammoth, och representera norden...

hHarlaut sa:
Liljedal sa:
Kommer du ta sponsen av Smith eller kommer du fortsätta med Scott?

var jag skitbra att henke vann han har ju störst chans att göra bra ifrån sig i mammoth, sen går ju sponsen till någon annan åkare så va skadade de att han va me? föresten blev de nån megollo flip? och va va det isåfall?

hHarlaut sa:
Liljedal sa:
håller med dig eftersom att det gäller ju att representera norden så då är det lika bra att de bästa får göra det för det finns ju också nightmares att delta i om man är så sugen på sponsor

JonathanO sa:
a_ahlnas sa:
charpentier sa:
men har kim spons ?? det var najs :) tyckar dock att normännen var riktigt duktiga dom hade väl nite ens spons ??
kim har av extrem,,
kim har inte av extreme längre va typ förra säsongen nu tror ja han har av ripcurl, oakley, fisher och R.E.D.
okejj så pass. ajja han har spons iaf... så salomon och smith lär ju gått till trean isf men vem var det:P?

har han redan det? lr har du? för attdu har vet jag:P.. för om han har de måste de ju gå vidare önnu mer:P..

de åkare som gick vidare till head to head heaten var:

sebastian karlsson
kim boberg
henrik harlaut
simon ericsson
linus thornberg
niklas eriksson
ketil jansen
+någon

tror att det är rätt! jag stod uppe vid starten och ropade ut namn så har säkert blandat ihop något! (:

EDIT: nu är dä nog rääättt

Senast ändrad:
trodde jib academy va en tävling för osponsrade åkare som ville ha chansen till både kontrakt och en resa till staterna, att visa vad man går för fastän man kanske inte har de bästa föutsättningarna, men jag måste ha fattat fel

eEVEZ sa:
de åkare som gick vidare till head to head heaten var:

sebastian karlsson
kim boberg
henrik harlaut
vegard Öje
linus thornberg (?)
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen

tror att det är rätt! jag stod uppe vid starten och ropade ut namn så har säkert blandat ihop något! (:
Simon ericson gick till final också. En av normännen ska bort från din lista.

Tillbaka
Topp