Jibb i MALMÖ

freddel

Ny medlem
Jibb i MALMÖ
Nu när snön faller även i de södraste delarna av landet undrar jag om det finns någon tokig person som vet var man kan droppa, bygga hopp eller något annat kul i södra delen av malmö, gärna utanför också! Har lite egna funderingar.
Är inte allt för hoppfull på svar, men alla idéer mottages glatt!

Jibb i MALMÖ
Tja!

Kul ju:D
Trappan framför stadshuset har jag funderat på länge där är det ju en liten backe också!
Lägg gärna upp några foton eller film klipp när ni har vore grymt kul att se!
Ha det bra!
/ Karolina

Jibb i MALMÖ
Haha så trevligt med svar på denna dumma idé! Jag är ingen railare direkt dock, och stadshuset kanske är fel plats att lära sig på :P Ska försöka filma! Har själv byggt hopp vid pisseviken tidigare.. Dock inget filmat! Skadade tummen på kuppen..

Jibb i MALMÖ
mm rätt bra backar däromkring! Kanske värt att spana in.. Halva poängen är att ingen får se en för det är så löjligt..

Jibb i MALMÖ
Bor själv söder om Landskrona och här är inget man kan åka på:/

Hade ju dock varit sjukt kul med något typ av rail jam här i skåne t.e.x i Malmö:)

Jibb i MALMÖ
Eahy!
Jag har varit och dragit några feta rails i Malmö med dav-killarna och det var fett, finns bra skit överallt.
Nu är ju snön typ borta, men om du är sugen på att köra så kommer vi ordna ett RailJam i Lund 3/3 vid LTH, med LESS (Lunds extremsportsarssällskap), gå in på http://www.lundsextremsport.se/ och kolla forumet så hittar du saker som händer i Skåneland.

Peace!

Tillbaka
Topp