jibb stavar hur långa

jibb stavar hur långa
120cm! helt klart

edit: kände mig elak, men seriöst, de finns inget som heter "jibbstavar" och ingen bestämd längd hur dom ska vara! men tror ett par 90 passar rätt bra för dig, men om du vill ha så korta att du praktiskt taget måste sitta ner för att använda så köp 80!

Senast ändrad:
jibb stavar hur långa
Aspebo sa:
120cm! helt klart

edit: kände mig elak, men seriöst, de finns inget som heter "jibbstavar" och ingen bestämd längd hur dom ska vara! men tror ett par 90 passar rätt bra för dig, men om du vill ha så korta att du praktiskt taget måste sitta ner för att använda så köp 80!
Jag vet att det det inte finns nåt som heter jibbstavar utan ville bara att man skulle fatta att det var såna jag mena

jibb stavar hur långa
jag e 168 o har typ 75, o de funkar fint! :)(kan va lite jobbigt att staka sig men när ryggen har vant sig e det bra):D

jibb stavar hur långa
Den bästa generella regeln är att när du håller staven i handtaget så ska din armbåge vara i 90 graders vinkel.

jibb stavar hur långa
Men herregud varför så griniga. Okej killen e p13 och han kanske inte har bästa stavningen. Jag pratade med Jon Olsson en gång och då frågade jag honom hur man blir lika bra som honom. Observera att detta var för 1-2 år sen då han var min stora idol. Han sa bladnannat att man skall vara trevlig och ödmjuk mot folk för det kommer man långt på. Var ni så mycket bättre när ni var 13? Istället för att gnälla som kärringar kan ni la istället förklara för honom sjyst att det inte finns något som heter så utan att det ær en smaksak. För det har i alle fall jag förstaåt att han e ute efter vad normallängden är på folks stavar som ejbart är i parken. . .och jag är även trött på att det ploppar upp trådar varje dag som handlar om samma sak. Men det känns liksom som att fr forumet är som sjukdomen hiv, det är något man får lära sig och leva med. Varför då inte starta ett nytt forum lite avlägset så inga p12 hittar sig dit. Man kanske borde få göra högskoleprovet som test för att fâ skriva där

Senast ändrad:
jibb stavar hur långa
Jag är 180 lång och kör med 90 stavar, riktigt skönt faktiskt... så testa och köra hälften av
din egna längd.

Och varför är folk så sura?
Hjälp grabben ist, ge han tips och råd istället för att betee er som att ni har granar i röven.

jibb stavar hur långa
När du står upp, slappnar av med armarna och hänger stavarnas öglor på handlederna ska de inte nudda marken. Då har du rätt jibbstavslängd :D

Senast ändrad:
jibb stavar hur långa
Matte_ca sa:
Jag är 180 lång och kör med 90 stavar, riktigt skönt faktiskt... så testa och köra hälften av
din egna längd.

Och varför är folk så sura?
Hjälp grabben ist, ge han tips och råd istället för att betee er som att ni har granar i röven.
håller med

Snödjup

Tillbaka
Topp