Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att det det inte finns nåt som heter jibbstavar utan ville bara att man skulle fatta att det var såna jag menaAspebo sa:120cm! helt klart
edit: kände mig elak, men seriöst, de finns inget som heter "jibbstavar" och ingen bestämd längd hur dom ska vara! men tror ett par 90 passar rätt bra för dig, men om du vill ha så korta att du praktiskt taget måste sitta ner för att använda så köp 80!
hur gör man en d-cork?SteezeKing sa:bara av att hålla 80 cm stavar så lär man sig d-cork 14
hhahahaEmiLoo sa:hur gör man en d-cork?SteezeKing sa:bara av att hålla 80 cm stavar så lär man sig d-cork 14
håller medMatte_ca sa:Jag är 180 lång och kör med 90 stavar, riktigt skönt faktiskt... så testa och köra hälften av
din egna längd.
Och varför är folk så sura?
Hjälp grabben ist, ge han tips och råd istället för att betee er som att ni har granar i röven.
Bara jag som har skruvat bort mina handtag?jibben98 sa:om du sticker igenom handen i öglan och inte håller i handtaget så ska dom dingla där :P