Jibba inomhus?

Jibba inomhus?
Ni läste rätt! Jag brukar nämnligen träna rails på soffan fast utan skidor.. Och ibland slänger jag mig i soffan med och övar fall teknik och enkla grabs. Som sagt, det gäller och vara kreativ. ha de!

Jibba inomhus?
Tycker att trottoarkanter, parkbänkar är bäst dock får man lie konstiga blickar när man slänger 270 on pretzel 270 av på en bänk i stan men det får amn leva med :D

Jibba inomhus?
har just flyttat ut min säng till mitten av mitt rum så jag kan slänga 7or med fet studs från min säng. Får la skaffa ett rör och ställa brevid så man kan slänga några goa pretzelZZZZzzZZZzz

Jibba inomhus?
dedär e farligt, helt plötsligt slår man huvudet i skrivbordet eller någon annan möbel och så ligger man där med blod som sprutar åt alla håll.

Jibba inomhus?
när jag vaknar på morgonen brukar jag hoppa ner för trappen som är 25 trappsteg bara för att jag ska vänja mig med smärta brukar landa typ på sidan..

Jibba inomhus?
hahahahahaahhaha, jag knäckte min soffa för ett halvår sen när jag hoppade i den men jag la under lite böcker så morsan har inte märkt nåt än XD

Jibba inomhus?
spänn fast ett par skurborstar på fötterna med såpa och vatten under så kan man glida runt på golvet:) så kan man lägga ut nåt plaströr eller nåt å raila på

Jibba inomhus?
Av: jeffa | Idag 17:15 Citera

Jag brukar raila min Tax när jag kommer hem från jobbet

Är du seriös att du hoppar på din hund!? :O

Snödjup

Tillbaka
Topp