Jibberish grymt spel ladda ner det nu!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
haha jag har just gjort min egen pro model! om man går in på jibberish mappen och sen skis, sen öppnar man den skidan man vill måla om med paint och sedan sparar efter den fina ändringen (eller fula) Tjo1

men olof de funkar inte att komba för mig

Eller hur!

Varför finns det inget spel med samma grafikmotor som typ snowboardsspelet Amped2? Kan inte Activison O2 eller Microsoft göra ett fett skidspel med skön grafik.

själva idén med Jibberish är egentligen rätt skön, man får välja ett par skidor som finns i verkligheten, man får göra sina egna kläder. sen ere bara ut å jibba :D
simpelt men kul.

det skapas ju bara snowboardspel nuförtiden, Amped och SSx till exempel. rätt trist ändå, tack för mig hej

eller hur, olle, jag kan inte heller komba grabar.

Jibb-viktor. gör det spelet då?

men antingen är ni för kassa(hehe ta det inte seriöst) eller så pallar inte erat tangent mer än två inknappningar itagget,(har haft ett sånt) men iaf om nå går in på Options, sedan controls sen klickar ni tex på Luikang och ställer in på bokstaven "P"(som ett exempel, dålig knapp men iaf), ställ in det på luikang 1 & 2, då kör ni luikang på P

DET ÄR JU SÅ JÄVLA SVÅRT! KAN JAG INTE FÅ LITE SPECIAL HJÄLP AV NÅN?

det enda i skidväg är väl johnny moseley, men det va ju så jädrans overkligt har jag hört, har aldrig lirat det, men det är ju iallafall vad ryktet säger.

yeahyeah, vi lär väl få se, sporten måste väl utvecklas mer först, nå en större publik. då kasnke det blir nåt. fast för faan folk, ut och kör barmarksträning istället för att nörda, då kommer vi alla va kungar i vinter!!

//Blom

Vad är det för program som dom har andvänt för att skapa spelat? Torrent eller?

ja har spelat johny mosely ganska mycket. visst det är overkligt men vilket skate, snowboard, inlines eller bmx spel är inte det!!
tycker det är gasnka roligt faktist. har man playstation så är det ett måste för man kan köpa det väldigt billigt just nu...

peace out

jag laddade hem det på www.rideeast.com och för mig funkar det

hej jag vet att de e ute med jibberish och att jag e värsta tönten men. kan någon skicka en fungerande länk till där man laddar det??? snälla

så de så....... e det någon som kan en länk dit.=?

asså när ja ska spela så blir de nå fel! :(

när ja trycker på spela så laddar den, sen efter ett tag så kommer de upp en ruta de står (ERROR! Memory access violation)

varför blir de så?! snälla hjälp

Har precis samma problem som dig RonnyW, kan vara därför att jag laddade ner "nya" jibberish.
Eftersom länken till det gamla inte funkade, någon som kan skicka det åt mig kanske? ^^

Fan va grymt spel! okej ingen bra grafik o grejer men ändå. man kan ju ha skidor som finns i verkligheten o hålla på . Även fast de e dåligt så e de sktikul

köp ett xbox / ps2 å köp SSX on tour, finns inget bättre skidspel. HELT SJUKT BRA

Varför går ni inte in på www.jibbingame.com istället? där finns allt ni behöver veta...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp