Jibbers i sörmland, kolla hit!

anhe

Ny medlem
Något kompisgäng som har typ plats för en till i sin bil ? :D

Känner nämligen inte så många som åker snowboard/skidor, därför skulle det vara nice att åka med ett par till skidorter runt om i Sverige. Kanske inte till riksgränsen, men you know the drill.

Bara höra av er :)

Cheers

Gurra sa:
Känns kanske lite sketchy å börja hooka upp med randoms man inte känner!?
man lär väl känna dem först ändå? Dessutom är det väl ganska lätt för dig o säga iomed att du säkert bor lite längre norrut och har säkert massa seriösa jibbpolare?

Men där jag bor (Eskilstuna) har jag oddsen emot mig ganska hårt. Fotboll,handboll o innebandy äre som gäller i eskilstuna. Dvs inga seriösa jibbers.

flowsnow sa:
Gurra sa:
Känns kanske lite sketchy å börja hooka upp med randoms man inte känner!?
man lär väl känna dem först ändå? Dessutom är det väl ganska lätt för dig o säga iomed att du säkert bor lite längre norrut och har säkert massa seriösa jibbpolare?

Men där jag bor (Eskilstuna) har jag oddsen emot mig ganska hårt. Fotboll,handboll o innebandy äre som gäller i eskilstuna. Dvs inga seriösa jibbers.
nu är det så att Gurra bor i vaggeryd som ligger i mellersta småland så hans förhållande är inte heller de bästa/J Peace

Senast ändrad:
Okej, då hade jag fel. Men iaf, den här tråden är inte till för att få reda på vem som bor var utan, ja.. Ni vet! ;)

finns buss som går till bjursås typ varge helg för ca 300 ink liffkort rätt ok alternativ om man vill åka på helgerna även romme och säfsen doc inte bästa jibb kanse.. men bjursås funkar säkert över helgen/dagen
lycka till..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp