M
Matteh
Guest
Jibbers=skoterhatare? s:
min fråga lyder varför dem flesta jibbers hatar oss skoteråkare?
(om ni inte är en sån så ta inte åt er)
(om ni inte är en sån så ta inte åt er)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
End of discussion! Alla raggare jag vet kör skoter. Jag kan nog säga att jag hatar den sortens människor, däremot har jag ingenting emot folk som bara kör skoter. Detta hör ju ihop ganska ofta dock.Hogizz sa:Jag har inget hat mot fordonet Skoter.
Men "skoterfolket" som oftast går bygg lr itek, svetsar en tolva till moppen och går runt i skoterjacka med tillhörande täckbrallor är jag inte direkt förtjusda i. Dom flesta är dryga som fan och tycker bara dom är såååå coola som kör runt på sin skoter hela dagarna för att sedan glida raggarmerca till sommarn.
Föh konstig tråd.
Så Sant!Hogizz sa:Jag har inget hat mot fordonet Skoter.
Men "skoterfolket" som oftast går bygg lr itek, svetsar en tolva till moppen och går runt i skoterjacka med tillhörande täckbrallor är jag inte direkt förtjusda i. Dom flesta är dryga som fan och tycker bara dom är såååå coola som kör runt på sin skoter hela dagarna för att sedan glida raggarmerca till sommarn.
Föh konstig tråd.
som skidåkare hatar er.. annars vet jag faktiskt inte.Matteh sa:det är dig det är synd om som är så jävla puckad och tror att bra skotrar är billiga och att våra inte är skapta för hårt bruk. vi har fan bättre dämpning än motocrossarna så du kan sticka upp din stavjävel i röven och rulla ner för din äckliga pistade backjävel och låt oss riktiga pojkar vara.
finns inte snö nog i sthlm att köra skoter kan ju vara av den anledningenNiklas_Borg sa:Inget problem i sthlm.
Kanske det som var poängen?KaILe sa:finns inte snö nog i sthlm att köra skoter kan ju vara av den anledningenNiklas_Borg sa:Inget problem i sthlm.haha visst skidbackarna kanske har nån ; )
hahahahhhhjeppenator sa:kan ju vara på grund av inlägg likt detta:
som skidåkare hatar er.. annars vet jag faktiskt inte.Matteh sa:det är dig det är synd om som är så jävla puckad och tror att bra skotrar är billiga och att våra inte är skapta för hårt bruk. vi har fan bättre dämpning än motocrossarna så du kan sticka upp din stavjävel i röven och rulla ner för din äckliga pistade backjävel och låt oss riktiga pojkar vara.
HAHAH WORD!jeppenator sa:kan ju vara på grund av inlägg likt detta:
Jeppenator hann före men annars så blev trådskaparen ganska ägd :>jstalis sa:kanske för att du skriver så här tex?
det är dig det är synd om som är så jävla puckad och tror att bra skotrar är billiga och att våra inte är skapta för hårt bruk. vi har fan bättre dämpning än motocrossarna så du kan sticka upp din stavjävel i röven och rulla ner för din äckliga pistade backjävel och låt oss riktiga pojkar vara.
Man kan ju ta dej som ett Till exempel!,Matteh sa:ägd blir man ju bara om man inte har något att säga eller är en hoe. hoes äge rman ju liksom