Jibbers=skoterhatare? s:

• Trådstartare Trådstartare Matteh
  • Start datum Start datum
M

Matteh

Guest
Jibbers=skoterhatare? s:
min fråga lyder varför dem flesta jibbers hatar oss skoteråkare?
(om ni inte är en sån så ta inte åt er)

Jibbers=skoterhatare? s:
jaru matte, de här har ja då aldrig hört förut!
tex i de flästa skidfilmer så glider de ju runt på skotrar,
Och dom används ju till bc kickar ibland o glida mellan spoten osv me skotrar,
men vart har nån skiåkare h8 på skoterdudes?

Jibbers=skoterhatare? s:
ni är ju sådana bönder ni skoterfarare!
nedå, jag har faktktiskt inte hört talas om något hat till skoterförare.
det är ju sjukt kul att köra.

Jibbers=skoterhatare? s:
jaa, fattar inte riktigt vad du menar ? eftersom skoter är ett väldigt enkelt sätt för skidåkare att ta sig ut i skogen..få fart till hopp osv med ? berätta vad du grundar denna teori på :)

Jibbers=skoterhatare? s:
Jag har inget hat mot fordonet Skoter.
Men "skoterfolket" som oftast går bygg lr itek, svetsar en tolva till moppen och går runt i skoterjacka med tillhörande täckbrallor är jag inte direkt förtjusda i. Dom flesta är dryga som fan och tycker bara dom är såååå coola som kör runt på sin skoter hela dagarna för att sedan glida raggarmerca till sommarn.

Föh konstig tråd.

Jibbers=skoterhatare? s:
Hogizz sa:
Men "skoterfolket" som oftast går bygg lr itek, svetsar en tolva till moppen och går runt i skoterjacka med tillhörande täckbrallor är jag inte direkt förtjusda i. Dom flesta är dryga som fan och tycker bara dom är såååå coola som kör runt på sin skoter hela dagarna för att sedan glida raggarmerca till sommarn.

Föh konstig tråd.
End of discussion! Alla raggare jag vet kör skoter. Jag kan nog säga att jag hatar den sortens människor, däremot har jag ingenting emot folk som bara kör skoter. Detta hör ju ihop ganska ofta dock.

Jibbers=skoterhatare? s:
Han syftar säkert på kommentarerna på hans skoter filmer´? elr TwoStroke´s filmer..

Senast ändrad:
Jibbers=skoterhatare? s:
Hogizz sa:

Föh konstig tråd.
Så Sant!

Jibbers=skoterhatare? s:
kan ju vara på grund av inlägg likt detta:

Matteh sa:
det är dig det är synd om som är så jävla puckad och tror att bra skotrar är billiga och att våra inte är skapta för hårt bruk. vi har fan bättre dämpning än motocrossarna så du kan sticka upp din stavjävel i röven och rulla ner för din äckliga pistade backjävel och låt oss riktiga pojkar vara.
som skidåkare hatar er.. annars vet jag faktiskt inte.

Jibbers=skoterhatare? s:
jeppenator sa:

Matteh sa:
det är dig det är synd om som är så jävla puckad och tror att bra skotrar är billiga och att våra inte är skapta för hårt bruk. vi har fan bättre dämpning än motocrossarna så du kan sticka upp din stavjävel i röven och rulla ner för din äckliga pistade backjävel och låt oss riktiga pojkar vara.
hahahahhhh

Jibbers=skoterhatare? s:
jeppenator sa:

Matteh sa:
HAHAH WORD!

Jibbers=skoterhatare? s:
kanske för att du skriver så här tex?

Jibbers=skoterhatare? s:
jstalis sa:
kanske för att du skriver så här tex?

Jeppenator hann före men annars så blev trådskaparen ganska ägd :>

Jibbers=skoterhatare? s:
varför hatar man alla med skoterkläder för att nåra e dryga o tror att de e coola.. finns ju lika dryga människor med baggylovingheedostyle eller tajjta jeans eller skinnjacka.. finns ju dryga jävla personer överallt, spelar ingen roll vad de gör på fritiden eller hur de klär sig.. på denna sida finns de lika mycket dryga ersoner som på en skotercommunity!

Jibbers=skoterhatare? s:
det där inlägget var för att det var en som hackade ner på oss nybörjare som försöker iallafall. och inte sitter hemma och snackar skit via internet. och det jag menar med detta är att man mer än ofta får höra dålig kritik av dessa slags skidåkare (dem skriver/säger/kommenterar så dem tror att dem skulle kunna göra det bättre själv) ni fattar väl varför man går lös på sånt eller hur? det är inte rapeat liksom..

Jibbers=skoterhatare? s:
har inte varit med om någon ända dryg person på varken snowrider eller snowmobile s:

Jibbers=skoterhatare? s:
ägd blir man ju bara om man inte har något att säga eller är en hoe. hoes äge rman ju liksom

Jibbers=skoterhatare? s:
Men är TS lite knassi i huvudet... de flesta skidåkare och skoteråkare går hand i hand.
Ser man på kända jibbers, typ Jon Olsson eller varför inte Henrik Winstedt så har båda ett stort motorintresse och inte minst för skotrar heller.

Jibbers=skoterhatare? s:
Matteh sa:
ägd blir man ju bara om man inte har något att säga eller är en hoe. hoes äge rman ju liksom
Man kan ju ta dej som ett Till exempel!,
Du blev ägd! (om man kikar längre upp på inlägget)
och även efter som att du tydligen har lämnat freeride nu också!

Jibbers=skoterhatare? s:
asså jag fattar inte?`de är väl bara att dom jibbers som äger en skoter kör elle? :O rättt så onödig tråd

Tillbaka
Topp