Jibbin Gangsta magic.

Jibbin Gangsta magic.
Gör en inloggning på hemsidan sen går du in på forum sen custom clothes sen finns det massa olicka saker hoodies pack saga kläder grab packs med mera :D
Dock har inte dom funkat för mig men man gör så iaf.(kan nog funka nu har köpt ny dator)
Jag har gjort egna så här: Inne på character på jibbin mappen är det olicka mönster i en fyrkant det är hur mönstret på jackan och byxor och det är. Du höger klickar på den och öppna med paint. Sen är det bara att du gör vilket mönster du änn vill ha skit lätt. Filerna heter lite olicka saker typ original down pant.jpg orginal jacket.jpg och sånna saker du känner igen mönsteret på dom om du klickar upp dom.

Hoppas det var till någon hjälp:)

// Brattis

Jibbin Gangsta magic.
jag vet faktist inte helt säker men om du har laddat hem det ska det bara ligga på första när du klickar upp jibbin mappen på första sidan ska det ligga tror jag då ska det funka sen tror jag :)

Jibbin Gangsta magic.
du måste bli medlem på den hemsidan och sen går du in i forumet och letar!

jag litar på brattis så det borde du med! (Y) ;)

Jibbin Gangsta magic.
för att lägga in grabpacks i spelet så laddar du först ner grabpacket, lägger in filen (cross_b3d lr vad den nu heter) i jibbin mappen och ersätt den gamla cross_b3d filen, KLARRt

Tillbaka
Topp