jibbing i göteborg

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
jibbing i göteborg
nu har dom ju fått ihop ett gäng i stockholm, finns det nåt intresse i göteborg? Jag vet att det finns mycket mindre skidåkare och snö i göteborg men ändå finns det några som vill haka på mej och min polare?

jibbing i göteborg
Sätt upp eventuella datum och tider, samt plats så kan ja se till att få ihop lite folk. Helst till helgen eftersom snön ser ut att försvinna =/

Slottskogen låter som ett vetiigt förslag.

hadé

jibbing i göteborg
Bor precis vid Slottskogen. Hade gärna hakat på och kikat lite.
Har bara åkt pist och puder innan så man kanske kan få en liten lektion i jibbing.

jibbing i göteborg
BigAir --> varför hålla koll på sthlm:arna? orka håna me "lite sent" när vi talar om städer belägna typ 50 mil från varandra..

jibbing i göteborg
jag e på om nån säger när det e och var.
jag kan inte jibba men jag kan vara där å fota lite.
vi kan åka i backhopparbacken =)

//erik

jibbing i göteborg
jag o min kompis kör ju mest där vi bor ( härlanda) på typ halvstora hopp (tillräckligt för 540) men slottskogen ligger ju mer centralt, vi kan på söndag! hur låter det, slottskogensbacken på söndag kl typ 12?

jibbing i göteborg
grymt med sånt stort intresse föressten jag trodde inte att någon skulle svara!

jibbing i göteborg
Kanske tar med mig kryckorna & tar mig en titt, får se hur groggy jag är av morfinet. Hi hi.
Ska säga till bror att han får pallra sig bort.

Kör hårt!

jibbing i göteborg
ja e kommer gärna å tittar och kanske testar lite
när och vart har ni tänkt er?

jibbing i göteborg
Nån som rekat Bragebacken och vet hur läget är?
Kan man åka nåt häftigare än snowracer där eller är det snöfattigt? he he
Är det för mycket pulkasmåttingar ivägen?

Annars tänkte jag dra dit ikväll och kika.

jibbing i göteborg
MoGBG: om du ska dit ikväll kanske du kan lämna en liten "rapport" om hur läget är en.
Ena annan grej jag tänkte på är att det kunde va bra om dom som kommer tar med sej en skyffel för hoppbygge :D

jibbing i göteborg
runt kl 12 ( drop in bara så att ni vet att det inte är på kvällen) på söndag den 29:onde

jibbing i göteborg
Nu har jag rekat, tyvärr var det för mörkt för att jag skulle kunna se status i hela backen, men det finns gott om snö uppe på hela "kullen" så som jag förstår det. Går teoretiskt t o m att köra på Bragestigen, den motionsslinga som går upp mot hoppområdet.
Återkommer med mer info lördag eftermiddag, då kommer jag även ha kollat i dagsljus.

jibbing i göteborg
Gött, skall se om jag hinner svänga förbi efter jobbet.
Hoppas de inte är nått problem med att jag åker bräda för tillfället. ;o)

jibbing i göteborg
Hur stort hopp kan man få till i den "bragebacken" då?... vet även att det funnits en massa rails utanför förlundaborg.

jibbing i göteborg
Va å kolla i bragebacken i dag.
Inte mycke till snö kvar. och en hel del barn med pulkor.

Får nog hitta nått annat ställe!!

FÖRSLAG???

jibbing i göteborg
Tror inte de e så mycke till snö kvar där, hade varit gött me en brant backe där inga har åkt så mycke. å bara bygga nått fett.
Men de kanske inte blir så lätt.

Switch 540: hur e de hos er? Funkar de hoppet fortfarande?

Någon som vet några sköna rail?

///Steve

jibbing i göteborg
Dom som vill åka skidor i Ulricehamn nästa söndag kan gå in på www.olsresor.se och boka ne plats på den buss som kommer att gå från Göteborg (shell) 5/2 kl 8.45!

Nu har dom fått upp tre hopp i ulricehamn, men vi hoppas att de får upp sina rails så snart som möjligt.

Ha de gött alla jibbers i göteborg!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp