jibbresa till Österrike på höstlovet 2009

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
den blir av! anmälan finns nu uppe på steepstore.com!

IN och anmäl er, anmälan måste vara inne senast 25e september, betalt och klart! =)

http://www.steepstore.com/cgi-bin/i...62&artnr=KAPRUN&visa=1-32&Sort=Pris&Visn=Std2

slutliga priset blev 7300:- och det är så billigt det blir, ni som tycker det är dyrt kan försöka hitta en billigare resa med samma boende och mat.

hoppas nu många är taggade att följa med! detta kommer bli epic!
ses på bussen v.43!

/jeppe

I slutet ser man glacierparken som de lär va den vi kmr köra i!! =D

Ingen park öppen än ;o. Funderar starkt på att anmäla mig, står att de e försent på steepstore, men kan nog snacka med batman

jag ska med:D åker själv men det kommer nog gå bra får man ju hoppas!

Senast ändrad:
Pizzaaugust sa:
Ingen park öppen än ;o. Funderar starkt på att anmäla mig, står att de e försent på steepstore, men kan nog snacka med batman
va?? ingen park?! har jag betalat 7300 svenska riksdaler på en jibbresa där det inte ens kommer finnas en PARK!?

OWester sa:
Pizzaaugust sa:
va?? ingen park?! har jag betalat 7300 svenska riksdaler på en jibbresa där det inte ens kommer finnas en PARK!?
Haha ingen park öppen än. Men dom kan ju hinna öppna. Jag ska inte åka med, orkar inte riska att ingen park finns. Dom läör ju fixa ngt om batman snackar emd dom typ, ett hopp lr ngt iallafall. Men chans finns ju att dom hinner öppna!

Ja tror dom kommer hinna få upp något :) det är ju ändå en vecka kvar, och dom har ju trots allt över 1 meter snö uppe på glaciären så :P

Resan inställd p g a av ett mega avhopp på 24 pers!! En gruppp som skulle vara med för att fylla bussen.

Sen har vi varit i kontkat med Kaprun ett flertal tillfällen och det finns ingen park än då snömängden är dålig. Det har snöat i veckan men det räcker inte på långa vägar.

Ni som betalat in pengar ska få tillbaka dem! skicka ett mail till mig med kontonr, bank å namn så fixar jag det. Märk mailet kontonr.

Jag är skitledsen för detta och hoppas ni har förståelse för det.

Christer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp