patriknorling
Ny medlem
jiberish säljare?
någon som vet vart man kan få tag på jiberish kläder?alltså om det finns någon återförsäljare eller sida på nätet som man kan handla på.
nice isf, men jag tror faktiskt ändå det blir billigare att beställa från USA, dollarn är ju låg nujeppenator sa:jag är ganska säker på att www.steepstore.com kommer ta in jiberish till hösten, hör med dom
manne@steepstore.com kan ni maila och fråga om ni vill veta, men dom snackade om det förut iallafall![]()
nä det är inte så dyrt, men skulle tro att dom hamnar nästan på det dubbla i sverige tyvärrjeppenator sa:dom är väl inte dyra? kostar typ 80 dollar.. de motsvarar ungefär 495,02 SEK
inte så värst dyrt skulle jag vilja påstå?
nja frakten är inte så dyr ändå, å ber man dom skicka det som gåva, blir det oftast ingen tull :DSchoonis sa:men jag mena med frakt osv osv :S sen blir det säkert massa jävla tull å skit på det :S
ok men se till att dom skickar det som gåva dåSchoonis sa:Okejokej, får prova det :D sist jag beställde från usa, beställde jag min jacka :P skulle bli 1300 med frakt å allt... men de slutade me att de blev 2000 hahah :D
du kan ladda ner jibberishkläder gratis i jibberishtråden här på fr, spara .png filerna i character mappen.Hogizz sa:Har sökt som ett as efter jibberish kläderna men har bara hittat från USA och det känns inet så ultimat imo.
Aja baja ingen reklam marer.marer sa:du kan ladda ner jibberishkläder gratis i jibberishtråden här på fr, spara .png filerna i character mappen.Hogizz sa:Har sökt som ett as efter jibberish kläderna men har bara hittat från USA och det känns inet så ultimat imo.
hahaha nice marerSetermannen sa:Aja baja ingen reklam marer.marer sa:du kan ladda ner jibberishkläder gratis i jibberishtråden här på fr, spara .png filerna i character mappen.Hogizz sa:Har sökt som ett as efter jibberish kläderna men har bara hittat från USA och det känns inet så ultimat imo.
Ungefär 495,02 krjeppenator sa:dom är väl inte dyra? kostar typ 80 dollar.. de motsvarar ungefär 495,02 SEK
inte så värst dyrt skulle jag vilja påstå?
Någon som vet hur det går för dom?jeppenator sa:nu är de klart att steepstore kommer ta in Jiberish
dom håller på att snacka nu, men tror att dom kommer finnas i butiken redan till höst!
snackade me dom om priset och dom vill verkligen inte ta överpriser så som många tror dom måste.
håll utkik på steepstore för mer info!
www.steepstore.com
Jag vet inte hur det går men jeppe har ju pratat med dem och ser ut som om de ska få in det till hösten...Hogizz sa:Någon som vet hur det går för dom?jeppenator sa:nu är de klart att steepstore kommer ta in Jiberish
dom håller på att snacka nu, men tror att dom kommer finnas i butiken redan till höst!
snackade me dom om priset och dom vill verkligen inte ta överpriser så som många tror dom måste.
www.steepstore.com
Verkar ju inte fått in dom än iaf.
Var mitt inatten och min hjärna fungerade inte riktigt. Fick för mig att Hösten redan varit do'h. Schyssst att ni tar in!Jull3J sa:Jag vet inte hur det går men jeppe har ju pratat med dem och ser ut som om de ska få in det till hösten...Hogizz sa:Någon som vet hur det går för dom?jeppenator sa:nu är de klart att steepstore kommer ta in Jiberish
www.steepstore.com
Verkar ju inte fått in dom än iaf.
Läs jeppes lilla skrift!!!!!!!
Har du någon aning på vad en tröja kan kosta?.SteepStore sa:Kan klargöra lite angående jiberish. Kläderna kommer finnas i butik till hösten eftersom vi inte kan ta in kollektioner som är gamla. Så första kollektion kommer bli höstkollektionen.
MVH Steepstore Crew
okay thanx! fan jag som ville önska mej den i julklapp :Djeppenator sa:Steepstores är slut i stora storlekar.. men har snackat med dom nu och det kommer mera! både dom gamla modellerna och några dom inte haft inne! sen blir de förhoppningsvis lite mössor och bandanas också! så bara att ni kikar in på www.steepstore.com då och då! tror de kommer i januari! stay tuned!