Jiberish teamet shreddar

Jiberish teamet shreddar
det är synd att det som förr kallades "landa i baksätet" idag definieras som "stil".

det är klart att det är kontrollerat när man ser att dom först landar bra, men sen känner sig tvungna att lägga till den där extra bakvikten för att imponera på andra människor med för stora tshirts. då har de ju kontroll på sin okontroll, så att säga.

om de skulle lägga ner lika mycket energi på sin skidåkning som de gör på att ha rätt häng på tröjan och att se ball ut i sina out-runs så skulle det vara bra mycket tuffare i de stora tävlingarna idag....

J

Jiberish teamet shreddar
det här är inte ens lika wannabe OG gangsta shit som man har skådat.

genom att landa på olika sätt o se ball ut försöker dom hitta en ny stil föratt göra sig sedd från massan och föratt få mer uppmärksamhet.

o dessutom så tränar och satsar alla dedär stenhårt och därför är som så säkra på rails

såklart är de ju lite konstigt att landa baklänges när man kan landa perfekt, men kul ä r det att kolla på något lite annat

Jiberish teamet shreddar
HAHA lol va bra... vem av dom e delorme;)

jon brogan e grym men han har för mycket stil så det blir fult.

sista remixen va också fett bra.

Senast ändrad:
Jiberish teamet shreddar
Viktor_L sa:

delorme är killen med hardhaten och röd jacka...(eller är det så? nu blev jag osäker)

kan man ha för mycke stil?

Senast ändrad:
Jiberish teamet shreddar
JWester sa:
dom är grymma på rails.

MEN, tycker verkligen alla här att det är så häftigt när de landar bakvikt på allt, med armarna hängande, och åker ur med all vikt på tailarna? ska man inte stompa och se ut som att man har kontroll? tycker det ser så sjukt forcat ut, och det bevisar ju att de inte har någon ordentlig skidbakgrund. synd, när de är grymma på själva tricken, att de inte kan åka skidor ordentligt....
respekterar dina inlägg jacob, men hur kul skulle det vara om alla åkte runt med samma stil?

Peace.

Jiberish teamet shreddar
hyllengren sa:
Viktor_L sa:

delorme är killen med hardhaten och röd jacka...(eller är det så? nu blev jag osäker)

Delorme: svarta skis

Wallisch: Vita skis

Hornbeck: Gröna skis

Brogan: Också vita skis

Då tänker jag på undersidan.

Senast ändrad:
Jiberish teamet shreddar
Dom verkar iaf kunna de där me rails butters å handplants ...'
lite bättre än vanligt..'
Så sjukt snygg stil ! gahh! ; /! : O !!

Jiberish teamet shreddar
hyllengren sa:
Viktor_L sa:

nee du tänker på mike hornbeck.. dolome har typ en gul jacka/ en vit blå jibberish hoddie

Jiberish teamet shreddar
Aspebo sa:
JWester sa:
dom är grymma på rails.

MEN, tycker verkligen alla här att det är så häftigt när de landar bakvikt på allt, med armarna hängande, och åker ur med all vikt på tailarna? ska man inte stompa och se ut som att man har kontroll? tycker det ser så sjukt forcat ut, och det bevisar ju att de inte har någon ordentlig skidbakgrund. synd, när de är grymma på själva tricken, att de inte kan åka skidor ordentligt....
respekterar dina inlägg jacob, men hur kul skulle det vara om alla åkte runt med samma stil?

Peace.
STOP! Tänk om nu, 4/5 videoinlägg i freerides jibbkategori har åkarna stora kläder och hiphop/ganstarap i bakgrunden. (...)
"Hur kul skulle det vara om alla åkte runt med samma stil?", säger Aspebo. (inget illa menat ja vill bara ha en poäng i det ja skriver)

Till folket, åk till musiken ni gillar, ha kläder ni tycker är sköna, och förändra inte stilen på åkningen efter hur andra kör!

Passar däremot denna gansgstaibackenocharmarnamottailsenstilen in på er så kör på den da, men tänk innan och försök hitta en unik stil. Då har vi åkare som ser annorlunda ut.

Jiberish teamet shreddar
Roosvall sa:
Aspebo sa:
JWester sa:
dom är grymma på rails.

Peace.
STOP! Tänk om nu, 4/5 videoinlägg i freerides jibbkategori har åkarna stora kläder och hiphop/ganstarap i bakgrunden. (...)
"Hur kul skulle det vara om alla åkte runt med samma stil?", säger Aspebo. (inget illa menat ja vill bara ha en poäng i det ja skriver)

Till folket, åk till musiken ni gillar, ha kläder ni tycker är sköna, och förändra inte stilen på åkningen efter hur andra kör!

Passar däremot denna gansgstaibackenocharmarnamottailsenstilen in på er så kör på den da, men tänk innan och försök hitta en unik stil. Då har vi åkare som ser annorlunda ut.
haha jag förstår vad du menar, jag förklarade inte så noggrannt,
aa i stort sett 4/5 av alla filmer på freeride nu för tiden är med hip-hop musik å stora kläder,
men jag kan säga att nästan alla, trots att dom ser likadana ut,
har nånting som gör dom unik och annorlunda, å att vi kör kanske nån rideaway eller nått,
är för att vi tycker det är snyggt, men det jag tyckte det verkar som om jacob menade var att alla borde satsa på att stompa allt, å då blir det ju ganska lika stilar på alla, det var det jag menade, vet inte om det blev så mycket tydligare nu men jag försökte iaf

Peace.

Snödjup

Tillbaka
Topp