Mollykyl Ny medlem 2006-10-11 Jobb boende å kompisar... #1 Tja skall ner till Bad gestein å försöka bli resledare för STS.. har dock hört att det e grymt svårt... Någon som har boende i BG eller st anton?? Senast ändrad: 2006-10-11
Tja skall ner till Bad gestein å försöka bli resledare för STS.. har dock hört att det e grymt svårt... Någon som har boende i BG eller st anton??