Jobb i Cham!

nissecalle

Ny medlem
Jobb i Cham!
Hello,
är det omöjligt att få jobb i Cham nu ? Undrar lite då jag ska ner i Januari för att pumpa lite puder men har lite dåligt med stålar och vill helst inte leva på nudlar hela 4 månader. Skulle vara roligt om någon visste något? Har ett tips osv?
Hör av er i såfall!
Calle
 
Jobb i Cham!
Det är aldrig försent.
Eftersom det finns många som skadar sig, blir sjuka osv. osv. så är det mer eller mindre att bara åka ner o snacka me ställen du vill jobb på.
 
Jobb i Cham!
det finns jättemycket jobb där!
vill man ha ett och inte är så kräsan så har man ett inom en vecka, oftast svart!
lycka till!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp