albinkristiansson
Ny medlem
Jobb i Italienska Alperna
Jag ska åka ner till Alperna och startar denna tråd för att komma i kontakt med likasinnade. Jag har hört att det finns väldigt bra jobbmöjligheter i Italienska alperna i år i den pittoreska byn Champoluc. Byn är känd för sin puderåkning och belägen nord-väst om Milano . Det behövs alltid nytt blod och om det är någon som är sugen på att jobba i skiduthyrning så tror jag att det finns platser tillgängliga.
Vill sprida ortsnamnet lite då jag har haft riktigt goda tider i byn och tycker att den är underbar. Så om du vill ner så kontakta mig här på freeride så kan vi tjöta lite och utbyta idéer eller vänd dig tillexempel till en av skiduthyrarna, telemark för möjligheter till jobb. Vet bara att två Svenskar som jobbade där förra året inte kommer tillbaka så det kan vara idé att testa.
Telemarkskihire@gmail.com
Posta gärna egna erfarenheter ni har om jobbsök i champoluc om ni har några!
Vill sprida ortsnamnet lite då jag har haft riktigt goda tider i byn och tycker att den är underbar. Så om du vill ner så kontakta mig här på freeride så kan vi tjöta lite och utbyta idéer eller vänd dig tillexempel till en av skiduthyrarna, telemark för möjligheter till jobb. Vet bara att två Svenskar som jobbade där förra året inte kommer tillbaka så det kan vara idé att testa.
Telemarkskihire@gmail.com
Posta gärna egna erfarenheter ni har om jobbsök i champoluc om ni har några!