Jobb i Val d Isére

Caao

Ny medlem
Jobb i Val d Isére
Jag och några kompisar ska göra en säsong i Val d Isere nu i vinter, och för att få ut maximal skidåkning vill vi självklart inte jobba mer än nödvändigt.....
Någon som har egen erfarenhet av en säsong i Val d och något tips på var och när man ska söka jobb??

Tacksam för lite tips!

Jobb i Val d Isére
Det kan vara smart att kolla när ett ett inlägg är postat i forumet! Då den här tråden skrevs för över tre år sedan, så är den inte aktuell längre... Ett litet tips inför framtiden bara...

Jobb i Val d Isére
Sök jobb på "The Hub" En firma som har lägehnheter som behöver städare. Helt ok jobb, men bli inte heltidsjobbade där bara. Säg till att ni vill vara extrahjälp. Jag jobbade nåra lördagar o söndagar då och då tex.. helt ok pröjs!

Jobb i Val d Isére
broel sa:
Sök jobb på "The Hub" En firma som har lägehnheter som behöver städare. Helt ok jobb, men bli inte heltidsjobbade där bara. Säg till att ni vill vara extrahjälp. Jag jobbade nåra lördagar o söndagar då och då tex.. helt ok pröjs!
haha!! ;-) det är rätt grabben! allt du ville var att hjälpa till & det är helt rätt gjort!

dock, om du läser först NÄR inlägget är inlagt samt även vad Speecy-Gonzales skrev så kanske du fattar vad som var så roligt med det första svaret...

ha d gott!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp