Jobb i Val d Isere

Caao

Ny medlem
Jobb i Val d Isere
Jag och några kompisar ska göra en säsong i Val d Isere nu i vinter, och för att få ut maximal skidåkning vill vi självklart inte jobba mer än nödvändigt.....
Någon som har egen erfarenhet av en säsong i Val d och något trevligt tips på var och när man ska söka jobb??

Tacksam för lite tips!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp