Jobb i Zermatt?!

  • Trådstartare Trådstartare vp
  • Start datum Start datum

vp

Ny medlem
Jobb i Zermatt?!
Tja.
Vore tokschysst om ni skriver till mig om ni vet eller hör något om jobb i Zermatt.
jag drar dit så fort jag får jobbet=) boende är redan kirrat.
ciao /victor
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp