Jobb MELLAN vintrarna?

MrClean

Ny medlem
Jobb MELLAN vintrarna?
Dra till norge å jobba några månader...
min syrra är där nu å jobbar på en fabrik där dom skruvar ihop värmefläktar tror jag. hon får ca 25000 i månaden..Det bli ju en del pengar över sen om man lever snålt där uppe och ta me sig massa mat dit. för det är ju svindyrt där som allt annat. men det går ju spara om man verkligen vill. Och har man en säsong med massa skön åkning framför så är det ju itne så svårt att övertala sig själv att spara ordentlgit.

Jobb MELLAN vintrarna?
25.000? Jag vet att man kan tjäna hyffsade stålar inom industribranschen men så mycket?

För övrigt så är inte sparandedelen eller storleken på lönespecen mitt problem. Jag kan spara om jag vill och är ganska duktig på det. Det är jobben i sig som orsakar min huvudbry.

(Hur lyckades hon få det jobbet förresten?)

Jobb MELLAN vintrarna?
Ja va oxå o jobba i Norge, valde Oslo o d va inte så lätt att sparai storstan *wops*
Men d va schyssta $!
Annars när jag säsongat har det lixom blit tillfälliga jobb på sommarn o en bit in på hösten, allt från krängt möbler på IKEA, åkpass på Liseberg till hjälp folk att bli fulla på partykryssningar på cypern, brukar "va lätt" o fixa jobb så man klarar sej när det inte finns nån snö där ute!

Jobb MELLAN vintrarna?
jag tror att hon fixade genom nån kompis hade varit där innan å jobbat..
Jo det är faktiskt så mkt pengar sen bli det ju ännu mer om hon jobbar över..vilket det verka finnas rätt stor möjlighet till om man vill det.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp